آخرین اخبار

3. اسفند 1399 - 12:21   |   کد مطلب: 38294
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد از برخورد کامیون ایسوزو با یک دستگاه خودروی آر دی و رهاسازی راننده آر دی توسط نجاتگران هلال احمر این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، محمدرضا اعتصام در گفت‌وگو با خبرنگار ما ، اظهار کرد: در سرمای نفس‌گیر و برف و کولاک شامگاه گذشته -شنبه دوم اسفندماه- در ساعت ۲۰ و ۴ دقیقه با اطلاع رسانی عوامل اورژانس ۱۱۵ مبنی بر برخورد کامیون ایسوزو با سواری آر دی، نجاتگران پایگاه امدادونجات بین شهری گردنه اسدآباد در اسرع وقت خود را به محل حادثه رسانیده و برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی به سرعت وارد عمل شدند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد ادامه داد: در ارزیابی اولیه مشخص شده بود راننده خودروی آر دی بر اثر شدت برخورد با کامیون داخل خودرو گیر افتاده و دچار مصدومیت نیز شده است.

 

 وی افزود: نجاتگران پایگاه گردنه اسدآباد، بعد از انجام اقدامات اولیه، ارزیابی وضعیت هوشیاری راننده و ... به سرعت با ست هیدرولیکی تخصصی نجات، اقدام به شکافتن محل پرس شده کرده و با تلاش بی وقفه در کمتر از یک ساعت راننده را از داخل خودرو به بیرون انتقال داده و برای اعزام به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس ۱۱۵ دادند.

 

اعتصام با بیان اینکه این عملیات در ساعت ۲۱ و ۲۰ دقیقه به پایان رسید، خاطرنشان کرد: از مردم این شهرستان و مسافران عبوری درخواست داریم در شرایط بارش برف و کولاک و لغزندگی محورهای مواصلاتی از سفرهای غیرضروری پرهیز و خودداری کنند و اگر ناگزیر به تردد بودند از نظر فنی خودروی خود را بررسی کرده و زنجیرچرخ، مواد غذایی و وسایل و تجهیزات گرمایشی ضروری را به همراه داشته باشند.

منبع: فرتاک نیوز

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal