آخرین اخبار

24. ارديبهشت 1400 - 19:44   |   کد مطلب: 38933
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا از وخامت حال ۵۸ بیمار مبتلا به کرونا در استان خبر داد و گفت: مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی جدی باشند.

به گزارش آوای سیدجمال، محمد طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تعداد موارد بیماری کرونا در استان در بخش سرپایی و بستری به ۲۶۱ مورد جدید رسیده است‌ اظهار کرد: از ابتدای بیماری در بخش سرپایی ۴۰ هزار و ۸۴۰ مورد ابتلا گزارش شده و موارد ابتلا در بخش بستری به ۱۶ هزار و ۵۵۶ مورد افزایش یافته است.

 

وی از فوت هشت نفر در استان طی ۶ ساعت گذشته خبر داد و با بیان اینکه مجموع فوتی‌ها ازابتدای بیماری به دو هزار و ۷۶ مورد در استان رسیده است خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم شد.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا تعداد مراجعین سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا را طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۳۶ مورد عنوان کرد و ادامه داد: از این تعداد ۱۲۸ مورد در بخش عادی و ۱۱ نفر در بخش ICU بستری هستند و حال ۵۸ نفر وخیم گزارش شده است.

 

وی در رابطه با آمار ابتلا به کرونا در شهرستان‌ها گفت: در شهرستان اسدآباد ۷۲۵ نفر، شهرستان بهار ۹۱۲ نفر، تویسرکان ۹۶۷ نفر، رزن ۷۱۸ نفر، درگزین ۲۶۷ نفر، فامنین ۲۹۹ نفر، کبودراهنگ ۹۷۲ نفر، ملایر ۲ هزار و ۹۷۰ نفر، نهاوند دو ‌هزار و ۱۵۹ نفر، همدان ۶ هزار و ۱۷۷ نفر و خارج از استان ۳۹۰ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند.

 

طاهری در پایان سخنانش ضمن اینکه از مردم خواست نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی جدی باشند یادآور شد: برگزاری دورهمی‌های خانوادگی باعث افزایش ابتلا به این بیماری می‌شود که مردم باید برای حفظ سلامتی خود و عزیزانشان از این برنامه‌ها پرهیز کنند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal