آخرین اخبار

7. خرداد 1400 - 22:43   |   کد مطلب: 39060
سرپرست اداره دامپزشکی اسدآباد از پلمب سه واحد متخلف مرغ زنده فروشی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، احمد همدانی  اظهار کرد: این تعداد واحد متخلف  که اقدام به کشتار غیر مجاز مرغ زنده می‌کردند به  مراجع قضایی معرفی و پلمب شدند.

وی افزود: در حین بازرسی‌های انجام شده از واحدهای تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان اسدآباد موارد عرضه غیربهداشتی مشاهده که طبق تذکرات قبلی که به متصدی مذکور داده شده بود سه واحد مرغ فروشی که اقدام به کشتار غیر مجاز و عرضه غیربهداشتی فرآورده های خام دامی می کردند  به مراجع قضایی معرفی و  منجر به پلمپ هر سه واحد شد .

 

وی با بیان اینکه  اداره دامپزشکی اسدآباد حمایت از رفاه و آسایش مردم  را برای  ارتقاء بهداشت عمومی در دستور کار خود دارد، تأکید کرد: دامپزشکی شهرستان هرگونه سهل انگاری و اهمال  که  بهداشت عمومی سلامت جامعه را به خطر بیندازد  هیچگونه چشم پوشی در این زمینه را پذیرا  نخواهد بود.

 

همدانی ادامه داد: از شهروندان  اسدآبادی  درخواست داریم ضمن تهیه فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود از مراکز معتبر و مجاز پروتکل‌های بهداشتی را رعایت  کرده و درصورت مشاهده هرگونه تخلف،مراتب را سریعاً از طریق شماره تماس های ۳۳۱۴۸۰۲۰-۰۸۱ یا ۱۵۱۲ به بازرسان اداره دامپزشکی اطلاع دهند تا برخورد مقتضی در این رابطه صورت گیرد.

ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal