آخرین اخبار

11. خرداد 1400 - 9:24   |   کد مطلب: 39093
رئیس اداره آموزش و پرورش اسدآباد از کمبود بیش از یکصد معلم در سال‌تحصیلی جدید در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، حسین عسگری مهرور اظهار کرد: در سال‌تحصیلی گذشته شهرستان اسدآباد در رابطه با معلم دارای کمبود بود که این کمبود را با اضافه کار همکاران موفق به جبران شدیم و در سال جاری ۱۰۰ معلم در شهرستان بازنشسته می‌شوند که به‌طور قطع با بازنشستگی این تعداد از فرهنگی با  کمبود معلم مواجه خواهیم بود.

 

وی با بیان اینکه این مشکل را با استان  مطرح کرده‌ایم و باید این کمبود از طریق اضافه کار و یا جذب نیرو جدید جبران شود  و در این رابطه منتظر دستورالعمل هستیم، تصریح کرد: بهترین راه ممکن به جای اضافه کاری، جذب نیروی جدید بوده چرا که این امر از نقش مؤثری در زمینه کیفی آموزش برخوردار خواهد بود.

 

عسگری مهرور در ادامه با اشاره به آغاز ثبت نام کلاس اولی‌های این شهرستان، افزود: بر اساس آمار ثبت احوال ۲۰۵۰ کلاس اولی در شهرستان اسدآباد در سال تحصیلی جدید خواهیم داشت که به نسبت سال تحصیلی گذشته ۱۵۰  نفر افزایش دارد.

 

 

وی با بیان اینکه در ثبت نام‌های امسال  شهر اسدآباد  مقرر کرده‌ایم هر یک از دانش‌آموزان به‌ویژه در پایه‌های اول در محدوده جغرافیایی محل سکونت خود ثبت نام کنند، اضافه کرد: در سال‌تحصیلی جدید با وجود افزایش دانش‌آموزان  شهرستان، فضای فیزیکی مدارس  افزایشی نخواهد داشت.

 

 

عسگری مهرور خاطرنشان کرد: سند مالکیت، قولنامه دارای کد رهگیری در محدوده، فرزندان فرهنگی، خیرین فرهنگی، فرزندان کارمندان سایر ادارات و قولنامه‌های دستی به ترتیب از اولویت‌های ثبت‌نام دانش‌آموزان در سال‌تحصیلی جدید شهرستان با توجه به محدوده جغرافیایی محل سکونت در نظر گرفته شده است.

 

 

وی در ادامه گفت: برای نظارت بر ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس هیأت امنایی  شاهد در سطح شهرستان، پیش‌بینی شده در سال‌جاری ناظر ثبت‌نام از انجمن اولیا داشته باشیم .

 

 

عسگری مهرور همچنین از تشکیل کارگروه‌های اداری پروژه مهر این شهرستان در قالب هفت گروه خبر داد و گفت: پروژه مهر سال‌تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۰ این شهرستان در قالب هفت گروه تشکیل شده است و بعد از امتحانات راه‌اندازی و فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با اشاره به مدارس فرسوده در تعدادی از روستاهای شهرستان، مطرح کرد: با اعلام مشکلات این روستاها طی جلسه‌ای از طریق فرماندار شهرستان و نامه‌نگاری‌ها و مکاتبات انجام شده قرار است نوسازی مدارس فرسوده این تعداد روستا از طریق بنیاد برکت و نوسازی مدارس در سال‌جاری پیگیری شود.

ایسنا

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal