آخرین اخبار

11. خرداد 1400 - 10:35   |   کد مطلب: 39095
در آستانه سالروز رحلت امام(ره)؛
برگزاری مسابقه کتابخوانی انتخاباتی در اسدآباد
مهدی مرادیان تمجید از برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع "حضور در انتخابات" خبر داد و گفت: این برنامه فرهنگی به مناسبت سالروز رحلت امام(ره) و در راستای تشویق مردم به فرهنگ مطالعه و مشارکت در انتخابات انجام می‌شود.

مهدی مرادیان تمجید، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از برگزاری مسابقه کتابخوانی در آستانه انتخابات 1400 در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه در راستای اهمیت مهم انتخابات و تشویق مردم به امر مهم کتاب‌خوانی برگزار می‌شود.

 

وی گفت: این مسابقه کتاب‌خوانی به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و مصادف با ایام سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با همکاری اداره کتابخانه‌ها، شهرداری اسدآباد، کتابخانه عمومی ثارالله(ع) و پایگاه بسیج ام‌کلثوم شهر پالیز برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اسدآباد بابیان اینکه به دلیل مصادف شدن انتخابات با ایام رحلت امام راحل این مسابقه از محتوای کتاب "انتخابات در اندیشه امام ‌ره" انجام می‌شود، گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند به دایر کت صفحه اینستاگرام کتابخانه عمومی ثارالله(ع) به آدرس  https://www.instagram.com/Sarallahpl مراجعه کنند.

 

وی مهلت شرکت در مسابقه را 28 خرداد همزمان با انتخابات امسال دانست.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal