آخرین اخبار

20. خرداد 1400 - 9:07   |   کد مطلب: 39175
آیت الله رئیسی در گفتگوی تلویزیونی با مردم استان همدان گفت: استان همدان، استانی با ظرفیت است که مهمترین ظرفیت آن نیروی انسانی کارآمد بویژه جوانان هستند که می‌توانند در حوزه های اقتصادی و کشاورزی تحولی عظیم ایجاد نمایند.

به گزارش آوای سیدجمال، ؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی، نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری عصر روز چهارشنبه در گفتگویی تلویزیونی با مردم همدان که از سیمای استانی همدان پخش شد گفت: به تمامی مردم استان دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان و ۸ هزار شهید به خون خفته ی این استان بخصوص شهید حاج حسین همدانی و شهید سلگی درود میفرستم.

 

وی افزود: استان همدان، استانی با ظرفیت است که مهمترین ظرفیت آن نیروی انسانی کارآمد بویژه جوانان هستند که می‌توانند در حوزه های اقتصادی و کشاورزی تحولی عظیم ایجاد نمایند.

 

آیت الله سید ابراهیم رئیسی ادامه داد: در همدان بیش از یکصد واحد تملک شده توسط بانکها وجود دارد که در سال رونق تولید، در جاییکه تولید یک مسأله راهبردی است این امر زیبنده نیست که در استان همدان با مردمان سختکوش ما شاهد واحد های تعطیل یا نیمه تعطیل باشیم و حتما باید این ظرفیت معطل شده را مرتفع و وضعیت اشتغال را سامان دهیم.

 

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: حلقه مفقوده در بسیاری از موارد، عدم مدیریت صحیح در کشور است که شامل حوزه های مختلف از جمله آب می‌شود و اینکه گفته می‌شود کشور با کم بود آب مواجه است صحیح نیست بلکه نبود مدیریت، زمینه ساز بسیاری از مشکلاتی است که هم اکنون جامعه با آن دست و پنجه نرم می کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal