آخرین اخبار

22. خرداد 1400 - 14:30   |   کد مطلب: 39193
استاندار همدان با بیان اینکه وضعیت سه شهرستان اسدآباد، فامنین و تویسرکان زرد و مابقی نیز نارنجی است، گفت: روند گسترش کرونا در استان همدان نزولی است اما باید مراقب بود.

به گزارش آوای سیدجمال، سیدسعید شاهرخی شنبه ۲۲ خردادماه در جلسه ستاد استانی مدیریت کروناویروس همدان، ضمن تشکر از کادربهداشت و درمان و کلیه دست‌اندرکاران ستاد استانی و شهرستانی مقابله با کرونا از آغاز تاکنون، مطرح کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای ستادهای انتخاباتی و حوزه‌های اخذ رأی الزامی است.

 

شاهرخی با اشاره به اینکه کرونا با همان شدت به صورت جهش‌یافته در جامعه وجود دارد بنابراین مردم همچنان باید پروتکل‌ها را رعایت کنند، افزود: دستورالعمل‌های فعالیت ستادهای انتخاباتی در ایام کرونا دریافت و ابلاغ شده است و همه باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

 

وی با بیان اینکه هدف اصلی برگزاری انتخابات حداکثری با رعایت پروتکل های بهداشتی است و برای برگزاری انتخابات، استان همدان در آمادگی کامل قرار دارد، یادآور شد: تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تجهیز شعبه های اخذ رأی در جهت حفظ بهداشت شعبه ها و سلامت رأی‌دهندگان اندیشیده شده است.

 

استاندار همدان مطرح کرد: شعبه های اخذ رأی در استان منطبق با شیوه نامه‌های تأیید شده ستاد ملی مدیریت کرونا، آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات پیشرو را دارند و مردم نیز در ایام انتخابات باید پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی را رعایت کنند و نگرانی در رابطه با نکات بهداشتی شعبه‌های اخذ رأی نداشته باشند.

 

به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای استان همدان، وی با اشاره به اینکه به علت کنترل و پیشگیری از کرونا، شعبه‌های اخذ رأی افزایش یافته است تا ازدحام صورت نگیرد، اظهار کرد: کمیته بازرسی ستاد انتخابات استان نظارت‌های جدی بر شعبه‌های اخذ رأی داشته باشد.

انتهای پیام
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal