29. خرداد 1400 - 11:22   |   کد مطلب: 39253
انتخابات ۱۴۰۰/فرماندار اسدآباد:
تخلفات انتخاباتی تأثیرگذاری در اسدآباد نداشتیم
فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: خوشبختانه از صبح امروز انتخابات تاکنون موارد تخلف تأثیرگذاری در شهرستان وجود نداشته و روند انتخابات با اشرافیت لازم به نحو مطلوبی در شهرستان در حال اجراست.

به گزارش آوای سیدجمال، سعید کتابی، اظهار کرد: طی رصدها و بازدیدها از شعبه های انتخاباتی تاکنون مشکل خاصی در رابطه با انتخابات نداشته ایم و مشارکت مردم اسدآباد در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی قابل قبول است.

 

وی با بیان اینکه کلیه پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی ستاد کرونا در شعبه های اخذ رأی سطح شهرستان در حال اجراست، تصریح کرد: برای رعایت پروتکل های بهداشتی با تهیه ماسک رایگان توسط ناحیه سپاه مقاومت اسدآباد و فرمانداری بین رأی دهندگانی که فاقد ماسک بودند، توزیع ماسک رایگان انجام گرفته است.

 

کتابی در ادامه با اشاره به برگزاری نیمه الکترونیک انتخابات شهرستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون در رابطه با دستگاه های احراز هویت شهرستان هیچ گونه مشکل و یا خرابی نداشته ایم و روند انتخابات به نحو مطلوبی با همکاری ۳۰۰۰ نفر از عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و انتظامی با ستاد برگزاری انتخابات به صورت مستقیم در حال اجراست.

 

وی با اشاره به حضور و مشارکت مردم اسدآباد در دوره های مختلف گذشته انتخابات گفت: مشارکت مردم اسدآباد در هر دوره از انتخابات همواره بالاتر از ۷۵ درصد بوده و این آمار مشارکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر بالای ۷۷.۲ درصد بوده است که بدون شک در این دوره نیز اسدآبادی ها بار دیگر با مشارکت خود در حضور در پای صندوق های رأی نقش آفرینی خواهند کرد.

 

کتابی ضمن تأکید بر همراه داشتن خودکار شخصی توسط رأی دهندگان با مراجعه به شعبه های صندوق های رأی مطرح کرد: در انتخابات این دوره با توجه به شرایط کرونا در تمامی شعبه های انتخابی سطح شهرستان یک نفر ناظر بهداشتی از طرف دانشکده علوم پزشکی برای نظارت بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی هر شعبه اختصاص داده شده و مردم با خیال آسوده و بدون هیچ گونه دغدغه خاطر می توانند برای انتخابات در شعبه های انتخابی اخذ رأی حضور یابند.

ایسنا

انتهای پیام

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal