آخرین اخبار

3. تير 1400 - 11:05   |   کد مطلب: 39298
دادستان اسدآباد گفت:با رأفت اسلامی درصد زیادی از پرونده‌های ناقضان شیوه نامه‌های بهداشتی درشرایط کرونایی، مختومه شد.

به گزارش آوای سیدجمال، محمد شیرزادی دادستان اسدآباد با اشاره به اینکه برای بسیاری از افرادی که  در شرایط کرونایی شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نکرده بودند و با برگزاری مجالس و مراسم سلامت جامعه را تهدید می‌کردند پرونده قضایی تشکیل شده بود، گفت: بسیاری از این پرونده ها با رافت اسلامی مختومه شدند.

 

او با اشاره به برگزاری مطلوب انتخابات در شهرستان اسدآباد تصریح کرد: نامزدهای شورای اسلامی شهر،فعالان فضای مجازی و عموم مردم شهرستان در انتخابات اخیر با رعایت قانون کمک کردند انتخابات به‌نحوی مطلوب برگزار و برگ زرینی دیگر بر افتخارات دیارسیدجمال افزوده شود.

 

دادستان اسدآباد در ادامه از روسای ادارات خواست : مواردی همچون تجاوز به حریم و بستر رودخانه ها،آلودگی آب،تخلیه فاضلاب صنعتی در محیط،زمین خواری،تجاوز به اراضی ملی،تصرف عدوانی،تخریب اراضی،تغییر کاربری اراضی کشاورزی،چاه های غیرمجاز آب، احتکار، گرانفروشی ، قاچاق کالا و ارز و تخریب آثارباستانی را که برخی از مصداق‌های تعرض به حقوق عامه هستند، جهت پیگیری به دستگاه قضاگزارش کنند.

 

شیرزادی در پایان با اشاره به اینکه خانواده محکومان محبوس شهرستان در زندان مرکزی همدان برای رفت و آمد دارای مشکلات خاصی هستند بیان کرد:برای کاهش مشکلات تردد و آسیب‌های عاطفی و مادی برای این خانواده ها ، ایجاد یک ندامتگاه در اسدآباد در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal