آخرین اخبار

13. تير 1400 - 16:54   |   کد مطلب: 39397
فرمانداراسدآباد گفت: منتخبین شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان، دهیاران را تقویت کرده و با ارائه برنامه و کار به دهیاران ،آنان را تثبیت کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، فرمانداراسدآباد در نخستین جلسه هم‌اندیشی با منتخبین شوراهای اسلامی روستاهای اسدآباد اظهار کرد: منتخبین شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان، دهیاران را تقویت کرده و با ارائه برنامه و کار به دهیاران ،آنان را تثبیت کنند و برای تغییر دهیاران خود شتابزده تصمیم نگیرند هر چند که این امر حق مسلم شوراهاست.

 

 

سعید کتابی با تاکید بر مطالعه اختیارات و شرح وظایف شوراها توسط شوراهای اسلامی روستایی بیان کرد: شوراهای اسلامی در تمامی زمینه‌های عمرانی، اجتماعی و فرهنگی می‌توانند نقش‌آفرینی کرده و از نقش موثری برخوردار باشند که در همین رابطه انتظار است شوراهای روستایی ظرفیت و پتانسیل‌های روستای خود را  برای برنامه‌ریزی شناسایی کرده و ویژگی‌های روستای خود را برای تعیین اولویت انجام کار بشناسند .

 

 

وی ادامه داد :مصوبه، ریل گذاری و نظارت از وظایف شوراهای اسلامی بوده و در کار اجرا دخالت کردن از اختیارات شوراها نیست و کار اجرا بر عهده دهیاران قرار دارد که باید در این رابطه هر یک اختیارات و شرح  وظایف خود را مطالعه کنند.

 

 

کتابی همچنین اشتغال‌زایی  پایدار روستایی را یکی از اولویت‌های مهم دانست و تصریح کرد: برای ایجاد اشتغال هر روستا برای اشتغال‌زایی پایدار یک طرح با توجه به پتانسیل‌های روستای خود داشته باشد و تا به دنبال کار اساسی بر مبنای طرح بود.

 

 

وی خاطر نشان کرد: مدیران دستگاه های مختلف سطح شهرستان موظف به پاسخگویی به شوراهای اسلامی  بوده چرا که آنان پیگیر مطالبات مردم هستند و مردم خط قرمز ما به شمارمی روند و عدم پاسخگویی به مردم و شوراها برای ما قابل قبول نیست.

ایسنا

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal