آخرین اخبار

7. بهمن 1400 - 11:46   |   کد مطلب: 41289
شاهین کلانتری‌بنگر با بیان اینکه اختلافات ما با سه عضو شورای شهر بر این است که منفعت مردم را نمی‌خواهند و به منافع خود فکر می‌کنند، گفت: این‌ها می‌گویند چرا اینقدر شفاف کار می‌کنید، با فساد مبارزه می‌کنید و بدون اطلاع ما مکاتبه با دادستان و اداره اطلاعات دارید. بنده حرف های اینها را متوجه نمی‌شوم و با اینان نمی‌توان کار کرد. چون شهردار یک مدیر اجرایی است و اختیارات شهردار را نمی‌توان به شوراها داد.

شاهین کلانتری‌بنگر، شهردار شهر اسدآباد قبل از انصراف از استعفای خود در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از اختلافات خود با اعضای شورای اسلامی شهر گفت و اظهار کرد: نمی‌توانم با این وضعیت ادامه بدهم، با افراد کم خرد و کم اندیش کار کردن سخت است. اینان طرفدار رانت خوارها و زمین خوارها هستند.

 

وی ادامه داد: بنده به مردم قول داده و قسم خوردم که صادق باشیم و خدمتگزار مردم؛ با این اعضای شورا نمی‌توان کار کرد.

 

شهردار شهر اسدآباد با بیان اینکه بنده اختلافی با اعضای شورا ندارم، گفت: این ها می‌گویند چرا اینقدر شفاف کار می‌کنید، با فساد مبارزه می‌کنید و بدون اطلاع ما مکاتبه با دادستان و اداره اطلاعات دارید. بنده حرف های اینها را متوجه نمی‌شوم و با اینان نمی‌توان کار کرد. چون شهردار یک مدیر اجرایی است و اختیارات شهردار را نمی‌توان به شوراها  داد.

 

وی تصریح کرد: نیرو می‌خواهم بگیرم، اینها زودتر نیرو را معرفی می‌کنند، می‌خواهم کاری انجام دهم این از قبل در شورا بدون درخواست شهردار به تصویب می‌رسانند، تصمیم گیری های اجرایی می‌گیرند که به ضرر مردم است و بنده نمی‌توانم آن‌ها را تأیید کنم.

 

کلانتری بنگر با بیان اینکه یکی دو ساعت دیگر استعفای خود را به شورا تقدیم خواهم کرد، افزود: این‌ها می‌گویند چرا بدون ما مصاحبه می‌کنید و اعلام کردید که قیمت قبر افزایش خواهد داشت، در صورتی که قبل از اینکه بنده قیمت قبر را به 3 میلیون ارزیابی کنم، اینها به 4 میلیون مصوب و  بدون لایحه ما به فرمانداری ارسال کرده بودند که آنجا رد شد .

 

وی با بیان اینکه شوراها دنبال کار برای مردم نیستند، گفت: اختلافات با شوراها با سه عضو شورای شهر است که منفعت مردم را نمی‌خواهند و به منافع خود فکر می‌کنند.

 

شهردار شهر اسدآباد با بیان اینکه یکی از اعضای شورا از اینکه برادرش باید 5 میلیارد عوارض بدهد، ناراحت است، گفت: یکی از اعتراضات شورا این است که مردم چرا به ما مراجعه نمی‌کنند، شورا باید تصمیم بگیرد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal