آخرین اخبار

13. تير 1400 - 18:56   |   کد مطلب: 39398
امام جمعه شهر اسدآباد:
شوراها با یکدیگر دارای اتحاد باشند
امام جمعه اسدآباد گفت: شوراها برای هر منطقه دارای برکت هستند و برای موفقیت کار باید با یکدیگر دارای اتحاد و انسجام بوده و مشورت داشته باشند و از تک روی بپرهیزند.

به گزارش آوای سیدجمال، امام جمعه اسدآباد در نخستین جلسه هم‌اندیشی با منتخبین شوراهای اسلامی روستاهای اسدآباد با بیان اینکه گره‌گشایی مشکلات مردم برای مسئولان دارای برکت در کار و خدمت بوده و با امکاناتی که وجود دارد باید کارهای بیشتری صورت گیرد و منصب‌ها زودگذر هستند  تصریح کرد: شوراها برای هر منطقه دارای برکت هستند و برای موفقیت کار باید با یکدیگر دارای اتحاد و انسجام بوده و مشورت داشته باشند و از تک روی بپرهیزند.

 

 

حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد  گفت: شوراها  باید از بداخلاقی‌ها و تفرقه دوری کنند چراکه این ضعف‌ها موجب لطمه زدن به مردم خواهد بود.

 

 

وی با تاکید بر پیگیری امور توسط مسئولان یادآور شد: از  شوراهای روستاها انتظار است با خستگی‌ناپذیری و بدون منت،پیگیری، برنامه‌ریزی و تعامل را در برنامه خود داشته و برای آبادانی روستای خود بکوشند. 

 

 

ایجاد صلح سازش بین مردم ،برنامه های  فرهنگی روستایی از دیگر مواردی بود که امام جمعه اسدآباد به منتخبان شوراهای اسلامی روستاها به عنوان وظیفه تاکید کرد و یاد آور شد:در روستاها خانه عالم بسازید و در صورتی که مقدمات ساخت خانه عالم در هر روستا فراهم شود ما نیز حمایت خواهیم کرد.

ایسنا

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal