آخرین اخبار

14. تير 1400 - 12:57   |   کد مطلب: 39406
رئیس اداره ارشاد اسلامی اسدآباد خبر داد:
فعالیت 5 خبرنگار، 8 نویسنده کتاب و 10 شاعر اکتیو در اسدآباد
رضا قاسمی با ااشاره به فعالیت 23 نویسنده کتاب، خبرنگار و شاعر در اسدآباد گفت: از این تعداد 5 نفر در حوزه خبر، 8 نفر در زمینه کتاب و 10 نفر شاعر فعال و اکتیو هستند.

رضا قاسمی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به اینکه نویسندگان در سه حوزه خبر، شعر و کتاب فعالیت دارند، اظهار کرد: در حوزه کتاب 8 نویسنده، در حوزه شعر 10 شاعر و در حوزه خبرنگاری 5 خبرنگار اکتیو و فعال در شهرستان فعالیت دارند.

 

وی افزود: آقایان الله مراد نجفی، سیدرضا ابوالقاسمی، مختار پشوتن، صادق هادی نیا، علی رستمی، رستمعلی زارعی،  خانمها فاطمه بگزاده، پروانه شفیعی نیا به عنوان نویسندگان کتاب در این شهرستان در رده اول هستند که کتابهایشان به چاپ رسیده و موجود است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد گفت: البته آقایان نادر حقی، محمدرضا متقی، مصطفی الوندی، محمدی دمساز، جهانشیر حیدری، کمال شفیعی، صادق پشوتن، علی اکبر محمدی، صمدمرادی مهر، سیدرضا ابوالقاسمی، خانمها عاطفه بابایی اسد، پروانه شفیهعی نیا، افسر قاسمیان عالم در عرصه شعر و شاعری هستندو به صورت فعال و اکتیو در جشنواره ها شرکتدارند.

 

وی یاداور شد: در همایش ادبی گویشهای محلی استان همدان در ملایر که امروز 14 تیرماه در حال برگزاری است، دو تن از شاعران در این همایش حضور و فعالیت دارند.

 

قاسمی با اشاره به اینکه فعالیت انجمن ادبی افق، آدراپانا، چگامه در شهرستان اخیرا" آغاز به کار کرده، گفت: درصورتی که محدودیت کرونایی نباشد، ما هر هفته این انجمن ها فعالیت خواهند داشت.

 

وی یادآوردشد: در حوزه خبرنگاری نیز خانمها لیلا نظری فرهودی، شهره اکبری، هنری و آقایان عطاالله نامداری، محمد چهاردولی دارای کارت خبرنگاری و اکتیو هستند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد تأکید کرد: شاعران و نویسندگان کتاب در این شهرستان بیشتر در موضوعات مانند دفاع مقدس فعالیت دارند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal