آخرین اخبار

20. مرداد 1400 - 23:54   |   کد مطلب: 39729
رضا قاسمی با اشاره به اینکه سینمای اسدآباد که یکی از پروژه های مهم بین شهرداری و ارشاد بود، به دلیل اهمال‌کاری یا شهردار و یا شورا بی‌نتیجه مانده از خبرنگاران خواست آن را مطالبه کنند.

به گزارش آوای سیدجمال؛ رضا قاسمی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد در نشست خبری بلا خبرنگاران این شهرستان، از توزیع یک تن گوشت در بین محرومان و کانون‌های فرهنگی هنری خبر داد و اظهار کرد: این امر در راستای کمک به آسیب دیدگان در ایام کرونا صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه سینمای اسدآباد یکی از پروژه های مهم بین شهرداری و ارشاد بوده، گفت: این پروژه به دلیل اهمال‌کاری یا شهردار و یا شورا بی‌نتیجه ماند علی رغم اینکه نقشه آن طراحی و قرار بود ضرب العجلی افتتاح شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد با تأکید بر اینکه به نظر می‌رسد که به دلیل اختلافات بین شورا و شهردار اجرای روند پروژه سینمای اسدآباد را معطل ماند از رسانه ها خواست که این  موضوع را مطالبه کنند.

وی از گردهمایی انجمن های ادبی در ملحمدره در شهریور ماه امسال خبر داد و افزود: در حال حاضر کانون فرهنگی هنری به دلیل شرایط کرونایی به صورت تک نفره فعالیت کردند.
 
انتهای پیام/ن

 

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal