آخرین اخبار

19. تير 1400 - 13:32   |   کد مطلب: 39453
حسن روحانی رییس جمهور از ورود سویه هندی ویروس کرونا معروف به دلتا به عمق کشور خبر داد. رییس جمهور در بخش دیگری از سخنانش ادعاها درباره قطعی برق در بیمارستان ها با اوج گیری کرونا را به شدت تکذیب کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت الاسلام حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به  ورود ویروس هندی کرونا به ایران گفت: «همه تلاش این بود که این ویروس‌ در استان‌های جنوبی و شرقی کشور محبوس بمانند و جلوی آن را به داخل کشور بگیریم. تلاش زیادی شد و تاخیر هم انجام شد، اما متاسفانه این ویروس به استان‌های جنوبی و شرقی اکتفا نکرد و وارد عمق کشور شده است؛ البته ورود آن به استان‌ها متفاوت است و در مجموع شرایط، شرایط نامناسب‌تری نسبت به هفته‌های گذشته بوده است.»

 

 

او افزود: "در آمار و ارقام دیدیم به بیماران سرپایی اضافه می‌شود که علامتی برای اضافه شدن تعداد بیماران بستری‌ است. بستری‌ها هم علامتی برای فوتی‌ها می‌شود. نکته مثبتی که در آمار و ارقام دیدیم این است که معمولا در اکثر استان‌هایی که این ویروس هندی وارد شده است، فاصله بین ابتلا و بستری زیاد است،‌ فاصله بستری و فوت هم زیاد است. علیرغم این که مردم مبتلا می‌شوند، هم به خاطر تجهیزات و امکانات و مراقبت‌های ویژه و تجربه بیشتری که امروز اندوخته شده است الحمدالله در مرگ و میر شرایط بهتر از گذشته داریم. البته واکسن هم بسیار موثر است. اگر واکسن‌ها توسعه پیدا کند مشکلات ما کمتر خواهد شد."

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal