آخرین اخبار

22. تير 1400 - 10:41   |   کد مطلب: 39482
کیومرث سرمدی با بیان اینکه ما در بحث فرهنگ‌سازی رعایت حجاب و معطل ماندن بخشی از قوانین مربوط به حجاب و عفاف کوتاهی داریم، گفت: ما هیچ کاری از جمله حجاب را نمی‌توانیم به صورت اجباری نهادینه کنیم و این نیازمند فرهنگسازی و تقویت باورهای مردم است که باید دولت ارزشی آینده آن را مورد توجه قرار دهد.

کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار  آوای سیدجمال، با اشاره به اینکه در مسائل فرهنگی، دینی و اعتقادی ما اصولی هست که هر چه به آن‌ها توجه و بیشتر رعایت شود، در امنیت روحی، روانی و در نهایت سلامت جامعه مؤثر است، اظهار کرد: در مبحث ارزشی چون حجاب، طبیعی است که مردم ما به خصوص دختران و بانوان، مردمان معتقدی هستند و به آن توجه دارند اما اینکه گاهی مواقع رعایت نمی‌شود و ناهنجاری‌های در سطح جامعه می‌بینیم، ناشی از شبیخون فرهنگی دشمنان است.

 

وی با بیان اینکه نگاه دشمنان و غرب به زن یک نگاه ابزاری و منفی است و طبیعتا" حجاب را به عنوان یک پاشنه آشیل و آسیب به آن توجه می‌کنند، افزود: البته یکی از دلایل آن هجوم رسانه ها و فضاسازی است که  آنها با ارائه الگوهای غلط در جامعه دارند و مؤثر است.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس ادامه داد: البته خود ما هم در بحث فرهنگسازی و کارهای فرهنگی و معطل ماندن بخشی از قوانین مربوط به حجاب و عفاف کوتاهی‌هایی داریم.

 

وی گفت: ما به صورت اجباری نمی‌توانیم هیچ کاری را نهادینه کنیم و بر باورهای مردم بیشتر کار شود و این هم باید از خود مسئولان شروع شود و به عنوان الگو باشند.

 

سرمدی با بیان اینکه ما در یک جنگ تمام عیار در زمینه اقتصادی و فرهنگی با دشمن هستیم و تلاش آنان این است که نظام اسلامی را دچار مشکل کنند، گفت: البته الحمدالله با رهنمودهای مقام رهبری و اصالت مردم، دشمن نتوانسته به اهدافش برسد که امیدواریم با ورود دولت جدید که به عنوان یک دولت ارزشی مطرح است، شاهد کارهای بهتر فرهنگی باشیم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal