آخرین اخبار

1. شهريور 1400 - 9:29   |   کد مطلب: 39829
دکتر ایرج صالحی با اشاره به اینکه دستورالعملی برای واکسیناسیون رانندگان آژانس‌های تلفنی نیامده است، گفت: روزانه 645 دز واکسن در اسدآباد تزریق می‌شود که با راه اندازی دومین مرکز واکسیناسیون این عملیات بیشتر خواهد بود.

به گزارش
دکتر ایرج صالحی، رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال،  با اشاره به اینکه در ایام تاسوعا و عاشورا 715 دز واکسن کرونا در این شهرستان انجام شده است، اظهار کرد: از این تعداد 419 دز در روز تاسوعا و 296 دز در روز عاشورا انجام شد.

 

وی پاسخ به این سؤال که نوبت واکسیناسیون رانندگان آژانس‌های تلفنی چه زمانی است؟، گفت: فعلا دستورالعملی برای رانندگان آژانس نیامده و در صورت ثبت نام و رسیدن نوبت در سامانه واکسن برای این افراد انجام می‌شود.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد از تجهیز مرکز دوم واکسیناسیون در سالن شهید راحمی واقع در خیابان امام(ره) خبر داد و گفت: تا آخر این هفته تجهیز این مرکز تکمیل و راه‌اندازی خواهد شد.

 

وی اذعان کرد: در صورت وجود مشکل نیرو برای انجام واکسیناسیون با همکاری سایر ارگان‌ها همانند بسیج و هلال احمر آن را رفع می‌کنیم.

 

صالحی با بیان اینکه تاکنون در مجموع 24 هزار و 117 دز واکسن به مردم شهرستان تزریق شده، افزود: از این میزان در نوبت اول واکسیناسیون 18 هزار و 637 دز و در نوبت دوم 5 هزار و 780 دز تزریق انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه روزانه ۶۴۵ دز واکسن در اسدآباد تزریق می‌شود، گفت: تا آخر هفته مرکز واکسیناسیون شهید راحمی آماده می شود و ۴ گیت تزریق واکسن خواهد داشت که هر گیت دو نفر باید پرسنل بهداشتی داشته باشد.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد افزود: در این مراکز باید یک نفر پزشک و یک نفر مدیر اجرایی در مرکز مستقر باشد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal