آخرین اخبار

15. دى 1401 - 18:31   |   کد مطلب: 44066
رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد خبر داد:
۲۰ بهورز به سیستم بهداشتی دانشکده اسدآباد اضافه می شوند
دکتر الهه عزتی از راه اندازی نخستین مرکز درمان ناباروری در اسدآباد خبر داد و گفت: با اخذ مجوز و آموزش ۲۰ بهورز در سطح مراکز خانه های بهداشت و جامع سلامت اسدآباد مشغول بکار می شوند.

به گزارش آوای سیدجمال، دکتر الهه عزتی، رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد در نشست خبری با اصحاب رسانه که ‌در حضور معاونان در حوزه درمانی، بهداشتی، اموزش و تحقیقات و فرهنگی، توسعه، غذا و دارو برگزار شد، اظهار کرد: با اخذ مجوز استخدام ۲۰ بهورز در سطح مراکز خانه های بهداشت و جامع سلامت اسدآباد ، بزودی با اموزش آنان به این سیستم بهداشتی درمانی اضافه خواهند شد.

وی بااشاره به فعالیت حوزه درمان دانشکده، گفت: این حوزه در جذب نیروهای انسانی متخصص، پزشکان متخصص، توسعه فضای بیمارستان و پرداخت تسهیلات بیماران صعب العلاج و پیگیری برای راه اندازی نخستین مرکز درمان ناباروری تلاش زیادی داشته است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد بااشاره به مشکل کمبود دارویی در سطح کشور، تصریح کرد: این حوزه بازدیدهای مستمری از داروخانه‌ها و عطاری ها و مراکز غیرقانونی داشته و درصورت فروش اقلام و ارائه خدمات غیرقانونی آن مراکز پلمب می شوند.

وی به عملکرد معاونت توسعه در جذب نیروی انسانی پرستار، اتاق عمل ها و ریکاوری و توسعه فیزیکی اماکن اشاره کرد و گفت: پایگاه فوریتهای پزشکی پیرملو تا چند ماه آینده به افتتاح می‌رسد.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal