آخرین اخبار

28. خرداد 1401 - 9:55   |   کد مطلب: 42520
دکتر ایرج صالحی با بیان اینکه به دلیل ایرادات دیوان محاسبات برای گمارندن هیأت علمی در حوزه معاونت درمان و بهداشتی، مجبور به جابه جایی آقای حیدری شدیم و بزودی خانم عظیمی هم از معاونت بهداشتی می رود، گفت: سرپرست جدید بیمارستان قائم(عج) متخصص طب اورژانس و سابقه کار در خارج را دارد.

به گزارش خبرنگار آوای سیدجمال، دکتر ایرج صالحی، رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد در آخرین روز هفته گذشته در نشستی با خبرنگاران این شهرستان، به نقش اصحاب رسانه در عرصه اگاه‌سازی مردم برای مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها در پایین آمدن آمار مرگ و میر و ابتلا به کرونا نقش مهمی ایفا کردند که اگر نبود اطلاع رسانی به موقع و آگاهی مردم قطعا" آمار بیش از این بود و هنوز درگیر این مسئله منحوس بودیم.

 

رتبه برتر در واکسیناسیون/کارنامه قابل قبول در مقابله با کرونا داریم
وی گفت: امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که در انجام واکسیناسیون رتبه برتر را داریم در ابتکارات خاصی که در زمینه مقابله با کرونا انجام دادیم کارنامه قابل قبولی در این زمینه داریم و این هم میسر نمی‌شود مگر با همراهی مردم و رسانه ها.

 

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد از مسمومیت هفتمین فرد ناشی از متانول خبر داد و گفت: از ابتدای سالجاری 7 نفر با مصرف متانول که نوعی مشروب الکلی سمی و کشنده و خطرناک است، یا فوت کرده و یا دچار نابینایی، تاری دید ، سردرد شدید و عوارض کلیوی و دیالیزی شده‌اند.

 

 

هفتمین مسمومیت ناشی از متانول به همدان اعزام شد
وی با بیان اینکه با مسمومیت تعدادی از این افراد سیستم های امنیتی و نظارتی را هوشیار کردیم نا عامل توزیع این مشروب الکلی را شناسایی کنند، گفت: گویا این فرد توسط دستگاههای امنیتی شناسایی و دستگیر شده است.

 

 

صالحی در پاسخ به سؤال خبرنگار این رسانه مبنی بر رسیدن یک پیام مردمی در زمینه عدم خدمات مناسب در بیمارستان و بخش زنان و زایمان، گفت: در حال حاضر 3 متخصص زنان و زایمان به صورت شیفتی در بیمارستان قائم(عج) فعال هستند.

 

 

به دلیل ایرادات دیوان محاسبات سجاد حیدری از معاونت درمان رفت

وی با اشاره به معرفی سرپرست جدید بیمارستان قائم(عج)، گفت: وی متخصص طب اورژانس و سابقه کار در خارج را دارد.

 

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد در خصوص برکناری سجاد حیدری، در حوزه معاونت درمان گفت: براساس ایراداتی که دیوان محاسبات برای گمارندن فردی که جزء هیأت علمی نیست، مجبور به تغییر و تحول در این زمینه شدیم، البته در بخش معاونت بهداشتی هم همین مشکل را داریم که باید نیروی جدید انتخاب کنیم.

 

 

هزینه های دندانپزشکی بیداد می کند
وی با اشاره به فعال بودن خدمات دندانپزشکی در بیمارستان قائم(عج)، گفت: این خدمات شامل تشخیص و پیشگیری، کشیدن دندان است که بنا داریم با اخذ دو دستگاه رادیوگرافی دندان این خدمات را با پرکردن دندان،کشیدن دندان  و ایمپلنت بویژه برای افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد ارتقا دهیم.

 

 

صالحی افزود: البته در درمانگاه بهداشتی درمانی هم  علاوه بر کلینیک بیمارستان عملیات پیشگیری و تشخیص و کشیدن دندان انجام می‌شود.

 

 

وی با گلایه از هزینه های بالای دندان پزشکی، گفت:  جای بیمه در خدمات دندان پزشکی خالی است و باید سعی کنیم که در کلینیک خدمات داندانپزشکی با تعرفه دولتی انجام دهیم.

 

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد به چندین مرحله اردوی جهادی به همراه ارائه خدمات دندانپزشکی در روستاهای محروم خبر داد و گفت: این امر با حضور شرکت بایدونت انجام شده است.

 

 

پیمانکار پروژه دانشکده پرستاری نامهربانی کرد/مجبور به خلع ید شدیم
وی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع ساختمان دانشکده پرستاری این شهر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این پروژه ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون ۹ میلیارد تومان برای اجرای آن هزینه شده است اما متأسفانه با نامهربانی پیمانکار پروژه مواجه شدیم و وی خلع ید شده است.

 

 

صالحی از مجوز تخریب بیمارستان امیرالمؤمنین اسدآباد برای ساخت بیمارستان جدید خبر داد و گفت: درحال حاضر  مجوز کمیسیون ماده ۲۳ پروژه بیمارستان امیرالمؤمنین را گرفته‌ایم و با اعتبار 33 میلیاردی که دولت به آن اختصاص داده، در صورت تزریق اعتبار آغاز به ساخت خواهد شد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal