آخرین اخبار

8. شهريور 1400 - 23:00   |   کد مطلب: 39896
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تروریسم، ابزار شومی در دست قدرت‌های سلطه‌گر است که در این سیستم‌‌های جهنمی به عنوان ابزار تحقق اهداف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش آوای سیدجمال، کیومرث سرمدی با اشاره به روز مبارزه با تروریسم اظهار کرد: تروریسم، پدیده‌ای کور با توسل به جناح‌ها و باندهای جنایتکار و رژیم صهیونیستی است که با زور و حرکت‌های ناجوانمردانه به دنبال از بین بردن نیروهای موثر هر کشوری به ویژه کشور ایران است.

 

 

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی بارها توسط تروریست‌ها دچار آسیب‌های بزرگی شده است افزود: کشور ما حدود ۱۷ هزار شهید ترور دارد که توسط عوامل داخلی و خارجی آمریکا و اسراییل ترور شده و به شهادت رسیده‌اند.

 

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تروریسم، ابزار شومی در دست قدرت‌های سلطه‌گر است که در این سیستم‌‌های جهنمی به عنوان ابزار تحقق اهداف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

 

وی با بیان اینکه مبارزه با تروریسم نیازمند عزم جهانی است گفت: دولت‌ها و ملت‌ها در رابطه با مقابله با حرکات تروریستی و محکومیت آنها باید انسجام و هماهنگی‌های لازم را داشته باشند.

 

 

سرمدی با اشاره به امنیت بالای ایران اسلامی اظهار کرد: در جمهوری اسلامی با توجه به امنیتی که در سایه تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) برای مقابله با این پدیده شوم حاکم شده، فعالیت تروریست‌ها نیز به حداقل رسیده است.

 

 

وی با بیان اینکه با نگاهی به تاریخ متوجه می‌شویم بیشترین آسیب از تروریست را مردم و سیستم حکومتی ما دیده است گفت: اکثر شهدای ترور جمهوری اسلامی علما، دانشمندان و افراد ذی‌نفوذ و موثری از جمله شهید بهشتی، شهید رجایی، شهید باهنر و شهدای هسته‌ای بودند.

 

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گروه منافقین در یک برهه از زمان همه افراد از بازار گرفته تا مردم عادی را مورد تهاجم قرار می‌داد گفت: کشور ما به واسطه از دست دادن بزرگان و افراد اثرگذار آسیب زیادی از تروریست دید که باید نسبت به بازخوانی این موارد و انتقال آن به جامعه اقدام شود.

 

 

وی با اشاره به اینکه امروز با هوشمندی، مسوولان امنیتی، اقتصادی و اجتماعی به ایجاد امنیت در کشور کمک می‌کنند، یادی از نقش اثرگذار سردار سلیمانی در مبارزه با تروریسم و ایجاد امنیت در منطقه و حتی جهان کرد و گفت: دنیا مدیون تلاش‌های بی‌وقفه سردار سلیمانی در مبارزه با داعش و تروریسم بین‌الملل است.

  فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal