آخرین اخبار

10. بهمن 1400 - 15:43   |   کد مطلب: 41309
کیومرث سرمدی خطاب به سرپرست جدید فرمانداری اسدآباد گفت: شما پا به میدانی گذاشتید که فضای کار است. اگر منافع مردم اصل است نباید افراد مدنظر و مهم باشند هر کسی که گره از مشکلات مردم را حل کند بهره ببرید. از نشستهایی مرموز که مانع پیشرفت کار می‌شود و بنده از آن به عنوان توطئه یاد می‌کنم، بپرهیزید.

به گزارش آوای سیدجمال، کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس در مراسم تودیع فرماندار سابق و معارفه سرپرست فرمانداری جدید این شهرستان با تأکید بر اینکه امروز نظام اسلامی در دنیا از یک اقتدار و عظمت برخوردار است  و نباید مبانی آن فراموش شود، اظهار کرد: اگر امروز جمهوری اسلامی محل توجه است و در ارتباط با دنیا قطب محسوب می‌شود، به دلیل وجود دو بال و توان در بحث نظامی و علمی است و این را مدیون شهید تهرانی، پدر موشکی ایران و شهید حاج قاسم سلیمانی مرد مقاومت و دفاع از مظلومیت هستیم.

 

وی با اشاره به انتخاب درست مردم در انتخاب رئیس جمهور، گفت: امروز با انتخاب درست مردم، از بی خبری جمعه به استان گردی در جمعه ها رسیده ایم و این رویکرد نشان می‌دهد دولت مردمی پای کار است و مجلس انقلابی محصول انتخاب مردم است.

 

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با اشاره به اینکه دشمن با بزرگنمایی مشکلات و القای عدم حل آنها می‌خواهد بین مردم و مسئولان توطئه ایجاد کند، گفت: دولت امروز در حال آواربرداری از مشکلاتی است که از دولت قبل باقی مانده و برای حل مشکلات با گذر زمان بر حل آن فائق خواهیم آمد.

 

وی با بیان اینکه آقای استاندار با انتخاب آقای شرکایی به عنوان فرماندار اسدآباد با نگاه و توجه به شهرستان سیاستگذاری کردند، افزود: البته چندین گزینه برای تصدی فرمانداری مطرح بود که انتخاب آقای شرکایی هم مورد تأیید امام جمعه و هم بنده است و رفاقت دیرینه ای با آقای شرکایی دارم.

 

سرمدی خطاب به آقای حسینعلی شرکایی سرپرست فرمانداری جدید اسدآباد، گفت: شما پا به میدانی گذاشتید که فضای کار است. اگر منافع مردم اصل است نباید افراد مدنظر و مهم باشند هر کسی که گره از مشکلات مردم را حل کند بهره ببرید.

 

وی با اشاره به مشکلات شهرستان از جمله آمار بالای بیکاری و پروژه های ناتمام، گفت: با انتصاب شما موجی از شوق و امید در دل مردم زنده شد. این شهر کار جهادی نیاز دارد ، شب و روز باید برای احصا وضع موجود و تغییر وضع آینده کار انجام دهید.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس یادآور شد: صریح عرض کنم در تاریخ اسدآباد نگاه جناحی و سیاسی را جراحی کردیم، و در گذاردن نیرو حتی از آنان که با ما همراه و منصوب ما نبوده بهره بردیم.

 

وی با بیان این مطلب که متأسفانه سرمایه گذاران را با سهم خواهی خود فراری دادند، از شرکایی خواست که تجربه گذشته را تکرار نکند، از نشستهایی مرموز که مانع پیشرفت کار می‌شود و او از آن به عنوان توطئه یاد کرد، بپرهیزد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal