آخرین اخبار

2. مهر 1401 - 12:43   |   کد مطلب: 43290
کیومرث سرمدی با بیان اینکه گر امروز دشمن با حرکت‌های زننده چادر را از سر زنان ما می‌کشد، این نشان کینه بزرگ دارد و آنان هر ایرانی با غیرت ساکن در ایران را هدف قرار داده اند، گفت: گزینه روی میز دشمن امروز تهدیدات دفاعی و نظامی نیست بلکه با شبیخون فرهنگی که ناامید کردن جوانان از نظام است، را دنبال می کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس در مراسم زنگ مقاومت در مجتمع آموزشی خلیج فارس این شهر در سخنانی به موضوع امنیت اشاره کرد و گفت: امروز برای داشتن امنیت اقتصادی باید به مسئله دانش بنیان توجه داشت.

 

وی به اهداف دشمن در برهم زدن آرامش جامعه هم با حوادث اخیر در سطح کشور اشاره ای کرد و گفت: امروز دشمن جوانان ما را هدف قرار داده و باید مراقب باشند.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس یادآور شد: دشمن تهدیدات دفاعی و نظامی خود را به عنوان گزینه از روی میز برداشته است و امروز با شبیخون فرهنگی به دنبال ضربه زدن به جامعه اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه امروز شبیخون فرهنگی تنها موضوع حجاب و عفاف و ... نیست بلکه ناامید کردن جوانان ما از نظام و انقلاب در این شبیخون مطرح است، افزود: اگر امروز دشمن با حرکت‌های زننده چادر را از سر زنان ما می‌کشد، این نشان کینه بزرگ دارد و آنان هر ایرانی با غیرت ساکن در ایران را هدف قرار داده اند.

 

سرمدی اذعان کرد: البته ما مسئولان باید بدانیم حق مردم این نیست و باید برای معیشت و رفاه آنان تلاش کنیم.

 

وی بااخلاق ترین، مهربان‌ترین و با اقتدارترین پلیس را مربوط به ایران خواند و گفت: پلیس در همه عرصه ها پای کار بوده و امروز هم در دفاع از امنیت و آرامش ملت ایستاده است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal