آخرین اخبار

11. مهر 1400 - 8:04   |   کد مطلب: 40206
در ستاد استانی مقابله با کرونا مطرح شد؛
همدان جزء استان‌های پیشرو واکسیناسیون کرونا در کشور
استاندار همدان گفت: استان همدان جز استان‌های برتر در تزریق واکسیناسیون کرونا در کشور است.

به گزارش آوای سیدجمال، سید سعید شاهرخی در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و ۲۲۵ هزار و ۳۳۲ دز واکسن کرونا در استان همدان تزریق شده است افزود: ظرفیت واکسیناسیون در استان همدان به روزانه ۸۰ هزار دُز در روز رسیده است.

 

 

وی همچنین با اشاره به ضرورت واکسیناسیون دانش آموزان و دانشجویان تصریح کرد: دانش آموزان و دانشجویان برای حضور در کلاس درس باید نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند بنابراین از این قشر درباره مشارکت در واکسیناسیون انتظار بیشتری می‌رود.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی همدان هم گفت: تاکنون ۶۸ درصد افراد بالای ۱۸ سال این استان نوبت اول واکسن خود را دریافت کرده اند که خوشبختانه با این روند واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه‌ها استان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شده است.

 

محمد خزایی از روند کاهشی در موارد بستری، تعداد مرگ و بستری با علایم حاد تنفسی در این استان خبر داد و افزود: شتاب گرفتن این روند نیازمند افزایش واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های اجتماعی از جمله فاصله گذاری اجتماعی است.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون ۹۰۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان همدان بستری هستند تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۸ بیمار مشکوک در بخش‌ها و ۲۶ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده اند./صداوسیما

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal