آخرین اخبار

18. مهر 1400 - 13:29   |   کد مطلب: 40266
دکتر ایرج صالحی با بیان اینکه براساس جمعیت اسدآباد در رتبه های اول واکسیناسیون قرار دارد، گفت: ۳۰ نفر کرونایی از اول مرداد تاکنون فوت کردند که فقط یک نفر از آنان واکسن زده بود که ناراحتی کلیوی داشته است، این نشان می‌دهد که واکسن نجات دهنده است.

به گزارش آوای سیدجمال، دکتر ایرج صالحی، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در ستاد کرونای این شهرستان، بااشاره به مصوبات ستاد کرونای کشور، گفت: ۷۴ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال را در برابر کرونا واکسینه کردیم.

 

 

وی با بیان اینکه براساس جمعیت اسدآباد در رتبه های اول واکسیناسیون قرار دارد، گفت: ۳۰ نفر کرونایی از اول مرداد تاکنون فوت کردند که فقط یک نفر از آنان واکسن زده بود که ناراحتی کلیوی داشته است، این نشان می‌دهد که واکسن نجات دهنده است.

 

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه هم اکنون ۲۲ مریض کرونایی داریم، گفت: از روز گذشته افزایش مراجعه کنندگان به بیمارستان را داریم که از ۳۳۰ نفر مراجعه کننده ۹۰ نفر مثبت داشتیم.

 

 

وی با بیان اینکه مدارس روستایی برای تأمین مواد ضدعفونی کننده با مشکل مواجه هستند که انتظار می رود خیرین و اداره اوقاف کمک کند، افزود: هنوز  برای افرادی که واکسیناسیون انجام نداده و خدمات از ادارات می کنند، اجباری نیست.

 

 

دکتر الهام عظیمی، معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد هم با اشاره به وضعیت نارنجی اسدآباد، گفت: مردم پروتکل ها را کمتر رعایت می‌کنند و حتی ساعت دفن اموات در اسدآباد رعایت نمیشود که باید تعیین تکلیف شود.

 

 

وی  با اشاره به اینکه تعداد 82 هزار و 987 دوز واکسن در شهرستان اسدآباد تزریق شده ، افزود: از این تعداد 60 هزار و 969 دوز نوبت اول و 22 هزار و 18 دوز نوبت دوم واکسینه شدند که در مجموع ۷۳ درصد جمعیت هدف واکسینه شدند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal