آخرین اخبار

3. آبان 1400 - 13:23   |   کد مطلب: 40402
سعید کتابی با اشاره به مشکل نبود وسایل گرمایشی مرکز تجمیعی کووید 19 در سالن ورزشی شهدای آموزش و پرورش شهرستان این مرکز تعطیل می شود، گفت: تاکنون 81 درصد تزریق در این شهرستان در نوبت اول انجام شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، سعید کتابی، فرماندار شهرستان اسدآباد  در ستاد کرونای این شهرستان با اشاره به تغییر وضعیت رنگ بندی کرونا در اسدآباد از نارنجی به قرمز اظهار کرد: باتوجه به این تغییر رنگ، تالارها و رستورانها می‌توانند با یک سوم ظرفیت فعالیت کنند البته به شرط رعایت پروتکل بهداشتی.

 

وی با اشاره به بازگشایی مدارس از نیمه دوم، تأکید کرد: باید کمیته ای در راستای بازگشایی مدارس با حضور بخشداران، علوم پزشکی و آموزش و پرورش تشکیل شود.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به مشکل نبود وسایل گرمایشی مرکز تجمیعی کووید 19 در سالن ورزشی شهدای آموزش و پرورش شهرستان این مرکز تعطیل می شود، گفت: البته 6 مرکز تجمیعی دیگر در 6 منطقه شهر ایجاد و عملیات واکسیناسیون اجرا خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه از اول آبان ماه هیچ کارمندی نباید بدون واکسیناسیون و داشتن کارت واکسن دراداره حاضر شود، گفت: البته در صورت غیبت در اداره هم غیبت آنان غیر موجه خواهد بود.

 

کتابی تأکید کرد: در هیچ سالن ورزشی مسابقات بدون ارائه کارت واکسن افراد ورزشکار برگزار نشود و البته همه حاضران در سالن های ورزشی کارت واکسن باید داشته باشند..

 

وی از واکسیناسیون 81 درصد مردم اسدآباد در دوز اول خبر داد و گفت: تاکنون 102 هزار و 450 دوز تزریق واکسن صورت گرفته است.

 

معاون آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد هم از به صدا رآمدن زنگ شسشتوی دست در مدارس خبر داد و گفت: در سطح مدارس روستایی 3 هزار ماسک اهدایی شهراری توزیع شد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal