آخرین اخبار

20. تير 1401 - 23:24   |   کد مطلب: 42741
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ این استان برای چهارمین روز متوالی صفر شد، گفت: آمار متوفیان ناشی از ابتلا به کرونا در این استان از ابتدای شیوع ویروس تاکنون سه هزار و ۳۴۱ نفر است.

به گزارش آوای سیدجمال، «علیرضا توقیری» افزود: با شناسایی ۲۰ بیمار بستری مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان، هم اکنون ۹۷ بیمار در بیمارستان های استان همدان بستری هستند.

وی اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷۱ نفر بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ادامه داد: در حال حاضر چهار بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه «آی. سی. یو» مراکز درمانی این استان بستری هستند.

به گفته وی، مجموع بیماران کرونایی شناسایی شده در استان همدان از ابتدای شیوع ویروس تاکنون به ۱۴۴ هزار و ۸۵۵ نفر رسیده است.

توقیری درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا نیز گفت: تاکنون سه میلیون و ۱۹۳ هزار و ۷۳۲ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در استان همدان تزریق شده است./ ایرنا

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal