آخرین اخبار

12. آذر 1400 - 18:58   |   کد مطلب: 40760
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد مهمترین انتظاری که از یک دانشجو توقع می رود را ایمان،تقوا، خودساختی و تعهد داشتن او برشمرد و افزود: دانشجو اگر می‌خواهد از موج سواری دشمن در امان بماند، جز با دوری از گناه و تعهد نمی‌تواند پیروز میدان باشد.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد در ۱۲ آذرماه با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از معصیت، اظهار کرد: حضرت علی ع در نهج البلاغه فرمود کسی که به تقوا چنگ بزند، سختی‌های که بر او نزدیک شده، دور شود، کارها بعداز سهل شدن بر او شیرین شود و اینها توشه ای از برکات تقواست.

 

وی بااشاره به روز جهانی معلولیت، گفت: معلولان نور چشم هستند، امروز در میدانهای علمی و ورزشی، فرهنگی و قرآنی نخبگان معلولی داریم که این نشان از این دارد که معلولیت، محدودیت نیست و باید با تاکید و توکل بر خدا ناامید نشوند.

 

امام جمعه اسدآباد با تأکید بر اینکه شهرداری باید در راستای رفاه حال معلولان بخشی از حقوق شهروندی را برای این قشر در نظر بگیرد و مناسب سازی در سطح شهر انجام شود، افزود: مسئولان وظیفه دارند که این قشر را حمایت کنند.

 

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ۱۶ آذر ، روز دانشجو و گرامیداشت شهدای دانشجو، انتخاب رئیس دانشگاه را به عنوان سخنران پیش از خطبه این هفته مصلحتی دانست و گفت: از وی دعوت کردیم که در جایگاه دانشگاه و دانشجو سخن بگوید.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد مهمترین انتظاری که از یک دانشجو توقع می رود را ایمان،تقوا، خودساختی و تعهد داشتن او برشمرد و افزود: دانشجو اگر می‌خواهد از موج سواری دشمن در امان بماند، جز با دوری از گناه و تعهد نمی‌تواند پیروز میدان باشد.

 

وی گفت: دانشگاه باید جایگاه تربیت دانشجوی باتقوا و دینمدار باشد،محل اعتلای آداب دینی و پرورش انسانهای کامل باشد.، ما تا رسیدن به آن دانشگاه مدنظر رهبری و امام ره فاصله داریم.

 

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه امروز راه برای رشد و تعالی و تکامل به لحاظ علمی، فرهنگی، دینی در دانشگاهها باز است، افزود: توقع داریم دانشجوی ما پویا و به روز در بصیرت و آگاهی دینی و عقیدتی و سیاسی باشد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal