آخرین اخبار

5. آبان 1399 - 18:57   |   کد مطلب: 37185
سرپرست جدید دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی:
مسئولان از دانشگاه مطالبه گری کنند
حسین مرادی مخلص بابیان اینکه جنس کار در دانشگاه متفاوت است و نیازمند همراهی و تعامل مسئولان است، گفت: مسئولان از ما دانشگاهیان مطالبه گری کنند، زمانی که در نهاوند بودم با مطالبه گری گیاهان دارویی را برند سازی کردیم امیدواریم که اسدآباد هم بتوانیم افکار ناب سید جمال را نه‌تنها در استان بلکه به جهان ترویج دهیم.

به گزارش آوای سیدجمال، حسین مرادی مخلص سرپرست جدید دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی در مراسم معارفه خود در سخنانی از حسن اعتماد مسئولان به وی قدردانی کرد و گفت: زمانی که دانشگاه سید جمال راه اندازی شد، به عنوان تنها دانشگاهی بود که بدون کارمند و هیأت علمی به نام بزرگمرد تاریخ سید جمال الدین اسدآبادی وزین شد.

 

دانشگاه سیدجمال بدون هیات علمی و کارمند راه اندازی شد

وی بابیان اینکه جنس کار در دانشگاه متفاوت است و نیازمند همراهی و تعامل مسئولان است، افزود: زمانی می‌توانم کارکنم که مسئولان پای‌کار باشند.

 

سرپرست جدید دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی با اشاره به اینکه در دانشگاه ده رشته داریم که باید به دنبال نخبگانی در این رشته‌ها باشیم، افزود: مسئولان از ما دانشگاهیان مطالبه گری کنند، زمانی که در نهاوند بودم با مطالبه گری گیاهان دارویی را برند سازی کردیم امیدواریم که اسدآباد هم بتوانیم افکار ناب سید جمال را نه‌تنها در استان بلکه به جهان ترویج دهیم.

 

در پایان حکم حسین مرادی مخلص به عنوان سرپرست جدید دانشگاه اهدا و از زحمات گودرزی قدردانی شد.

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal