آخرین اخبار

20. آذر 1400 - 11:54   |   کد مطلب: 40835
استاندار همدان با بیان اینکه وضعیت رنگ‌بندی اکثر شهرهای استان آبی است گفت: اصحاب رسانه در زمینه ترغیب و اقناع جمعیت روستایی در تزریق واکسن کرونا فعال باشند.

به گزارش آوای سیدجمال، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا، ضمن تقدیر از کادر بهداشت و درمان و تبریک روز پرستار اظهار کرد: پرستاران با سخت‌کوشی و ایثار همچنان در حال مبارزه با کرونا هستند و سلامت خود را به خطر انداختند، شهید دادند تا بتوانند جان مردم را حفظ کنند.

 

 

وی با بیان اینکه باید مطالبات پرستاران استان پیگیری و زمینه پرداخت معوقات آن‌ها فراهم شود در ادامه از اصحاب رسانه خواست در زمینه اقناع جمعیت روستایی برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

 

 

استاندار همدان با اشاره به اینکه امتحانات دانش آموزان استان به‌صورت کاملا حضوری انجام خواهد شد گفت: معلمان استان، سعی کنند دُز دوم واکسن کرونا را تزریق کنند.

 

 

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش دانش‌آموزانی را که واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند شناسایی و در جهت تزریق واکسن اقدام کند اضافه کرد: نظارت و کنترل بیشتری بر مدارس استان در جهت نصب تهویه، تزریق واکسیناسیون دانش‌آموزان و کادر آموزشی انجام گیرد.

 

 

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه نظارت، کنترل و بازدیدهای سرزده نسبت به آموزش و پرورش در سطح استان تشدید شود گفت: کنترل بخشی و فرابخشی بر وسایل حمل‌ونقل عمومی استان نیز باید صورت گیرد.

 

 

وی با بیان اینکه انجام و اجرای طرح سکوی هوشمند مدیریت کرونا نیاز به همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان دارد افزود: درصد پوشش واکسیناسیون جمعیت روستایی (مشمول بالای ۱۲ سال) در استان همدان از متوسط کشوری بالاتر است.

 

 

استاندار همدان با تأکید بر اینکه باید میزان پیشرفت طرح سکوی هوشمند مدیریت کرونا در استان بررسی شود تأکید کرد: پایش طرح شهید سلیمانی در نقاط روستایی که شیوع کرونا گسترده و یا تزریق واکسیناسیون در آنجا به کندی صورت می‌گیرد، انجام شود.

 

 

وی با بیان اینکه با سعی و تلاش مجموعه مدیریت استان، وضعیت شیوع کرونا در استان همدان تحت کنترل است اظهار کرد: عادی انگاری باعث متزلزل شدن شرایط موجود خواهد شد؛ بنابراین مردم باید پروتکل‌ها رعایت شوند.

 

 

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه اطلاعات مربوط به درصد پوشش واکسیناسیون کرونایی کارکنان دستگاه‌های اجرایی به دانشگاه علوم‌پزشکی ارائه شود گفت: انجام و تزریق دُز دوم واکسن کرونا برای دانش آموزان الزامی است و آموزش و پرورش باید از ورود دانش‌آموزانی که واکسن کرونا را تزریق نکرده‌اند، ممانعت کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal