آخرین اخبار

23. آذر 1400 - 10:17   |   کد مطلب: 40861
رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی:
در اسدآباد ظرفیت صنعت گردشگری نهفته است
حسین مرادی مخلص با اشاره به اینکه امروز عصر صنعت گردشگری است، گفت: در اسدآباد ظرفیتهایی از گردشگری نهفته است که میتواند در توسعه این صنعت کمک شایانی به امر اشتغال کند.

به گزارش آوای سیدجمال، حسین مرادی مخلص، رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی در نشست هم اندیشی با سرمایه گذاران ترکیه ای با بیان اینکه ورود دانشگاه به مبحث صنعت گردشگری یکی از مباحث امروزی در موضع قتصادی است، اظهار کرد: دانشگاه‌ها در نسل اول به سمت آموزش و بعداز آن با رویکرد پژوهش محوری و جامعه محوری پیش رفت که یکی از مشکلات جامعه امروزی اشتغال است.

 

وی یکی از موضوعاتی که می‌توان برای درمان اشتغال مورد استفاده قرار داد، مبحث صنعت گردشگری دانست و افزود: متفکران بی تردید این عصر را عصر گردشگری می‌دانند و امروز اسدآباد با وجود ظرفیت‌های نهفته در خود می‌تواند یک اصل در موضوع صنعت گردشگری باشد.

 

رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی با اشاره به نقطه مشترک دو کشور ترکیه و ایران، گفت: ظرفیت‌هایی در شهر اسدآباد نهفته است که یکی از مهمترین سرمایه ها و جاذبه ها ریشه مشترک تاریخی ما و کشور ترکیه است چه در بیداری اسلامی که به سیدجمال الدین اسدآبادی ختم می‌شود چه در بحث گویش زبانی. با این تعابیر اسدآباد یک جایگاه منحصر به فرد در حوزه صنعت گردشگری خواهد داشت که می‌توان از آن بهره برد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal