آخرین اخبار

6. مهر 1402 - 11:37   |   کد مطلب: 46166
رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی تأکید کرد:
لزوم هوشیاری و خلاقیت همیشگی دانشجویان با نوآوری بدون وقفه در مقابل دشمن
رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی با بیان اینکه همه راهبردهای دشمن از عملیات تروریستی گروهک فرقان، سازمان منافقین، گروه‌های تجزیه‌طلب تا به راه انداختن جنگ تحمیلی، همه در اتاق‌های فکر دولت آمریکا طراحی و اجرا شده، گفت: امروز نسل دانشجویان باید بدانند یک هوشیاری همیشگی، یک خلاقیت همیشگی و یک نوآوری بدون وقفه در مقابل دشمن، جزء مهم‌ترین استراتژی‌های مقام معظم رهبری است که موجب شده هم تمامیت ارضی ایران از گزند دشمنان مصون بماند و هم هویت اصیل ایرانی– اسلامی مان حفظ بشود و باید قدردان این‌ میراث‌ها باشیم.

صادق خزل‌پور در گفتگو با خبرنگار آوای سیدجمال،  با بیان اینکه استقلال ایران پس از انقلاب اسلامی، وحشت بر پیکره قدرت‌های جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا وارد ساخته بود، اظهار کرد: این موضوع، برای استکبار جهانی سخت گران آمد و بر این اساس، راهبردهای زیادی مبتنی بر تروریسم، ترور، حذف فیزیکی و در نهایت جنگ علیه این انقلاب آزمایش کردند.

 

رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی حمایت از عملیات تروریستی گروهک فرقان، سازمان منافقین، گروه‌های تجزیه‌طلب و به راه انداختن جنگ تحمیلی را از راهبردهای دشمن علیه ایران دانست و گفت: همه این راهبردها در اتاق‌های فکر دولت آمریکا طراحی و اجرا شده است.

 

وی تصریح کرد: ایران فاتحانه و با اقتدار جنگ هشت ساله را به پایان رساند و حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمن نداد و این شکست بزرگی بر قدرت‌های جهانی بود، البته اهمیت این مساله زمانی مشخص می‌شود که بدانیم ایران، در 180 سال اخیر، 70 درصد مساحت خود را از دست داده  و به همین علت، این موضوع بیشتر آن‌ها را ناراحت و عصبانی کرد. از این رو، فکر ایران لحظه ای آنها را رها نساخت.  

 

خزل‌پور ادامه داد: آنان انقلابی در شیوه‌های جنگ علیه ایران پدید آوردند که از  شبیخون فرهنگی، تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی و جنگ نرم شروع و به جنگ روایت‌ها و جنگ هیبریدی یا همان ترکیبی رسیده است.

 

وی با بیان اینکه در جنگ ترکیبی امروز که ترکیبی از نبردهای متعارف، نامتعارف، سایبری، روانی و اطلاعاتی علیه کشور است، عمدتاً بر باورهای مردم و فتح ذهن جوانان متمرکز است، افزود: جنگ‌ با تغییر شکل و استراتژی و هدف و رویکرد، همیشه و در همه حال علیه کشور در جریان بوده است.

 

رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی خاطرنشان کرد: البته با وجود این، ایران به علت داشتن رهبری دانشمند، بزرگ، فرزانه و فرهیخته توانسته از بحران‌های مختلف و پیچ‌های تاریخی، سرافرازانه و مقتدرانه عبور کند، گزاف نیست که دشمنان نیز مستاصل شده و از روی درماندگی و استیصال به قدرت مقام معظم رهبری اعتراف کرده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از مدیران ارشد اتاق‌های فکر آمریکا به صراحت و به صورت علنی اعتراف کرده که شیوه رهبری امام خامنه‌ای این ست که اجازه نمی‌دهد کسی دستش را بخواند، به همین دلیل آمریکایی‌ها گیج و ناتوان شده‌اند!، افزود: او می‌گوید که امام خامنه‌ای معنای عینی به استقلال کشور داد، ایران تا به امروز هیچ وقت این چنین قدرت و استقلال نداشته است.

 

خزل‌پور یکی از شگردهای شگفت‌آور، رهبری معظم را حمله به استراتژی دشمن خواند و افزود: این نوع حمله، که ویران کننده‌ترین حمله است، البته که راهبرد تقویت روزافزون محور مقاومت، جهاد تبیین و نفوذ به مراکز سیاست‌گذاری غرب،  از مصادیق این استراتژی است که می‌توان گویای این موضوع را در نامه معروف حاج قاسم به وزیر دفاع وقت آمریکا  خواند.

 

وی با بیان اینکه امروز نسل جوان و به خصوص دانشجویان باید بدانند یک هوشیاری همیشگی، یک خلاقیت همیشگی و یک نوآوری بدون وقفه در مقابل دشمن، جزء مهم‌ترین استراتژی‌های مقام معظم رهبری است، افزود: این امر هم موجب شده که تمامیت ارضی ایران از گزند دشمنان مصون بماند و هم هویت اصیل ایرانی– اسلامی مان حفظ بشود، این‌ها میراث‌های بزرگی هستند که همیشه باید قدردان آنها باشیم.

 

رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی جهاد تبیین را در برابر راهبرد ترکیبی دشمن و راهکار خنثی کردن توطئه‌های آنان مهم خواند و گفت: حضرت علی(ع) فرمود که «با زبان هم می توانید جهاد کنید»، بنابراین امروز بر همگان و دوستداران منافع ملی ایران اسلامی، واجب است در جهاد تبیین به طور جدی ایفای نقش کنند و صاحبان فکر و اندیشه باید با ارائه دستاوردها و اقدامات زیادی که در کشور انجام  شده، ایمان و امید را در بین نسل جوان تقویت کنند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal