آخرین اخبار

13. تير 1402 - 7:16   |   کد مطلب: 45444
رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی، ستون ایران و مظهر ایمان و امید ملت بزرگ ایران را رهبر انقلاب دانست و گفت: ایشان در پاکدستی، ساده‌زیستی و عدالت محوری الگویی برای رهبران جهان است.

صادق خزل‌پور، در گفت‌وگو با خبرنگار  آوای سیدجمال، با تبریک عید غدیر، آن را مظهر تلاقی کاروان رسالت با طلایه‌داران امامت دانست و گفت: غدیر، عید بیعت با  ولایت و امامت و مظهر اسلام سیاسی و ضرورت تشکیل نظام اسلامی است.

 

رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی سکاندار واقعی امروز ولایت را حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای خواند و گفت: ایشان ستون ایران و مظهر ایمان و امید ملت بزرگ ایران است و دشمن به خوبی به بزرگی ایشان و تأثیرگذاریشان بر معادلات جهانی و منطقه‌ای آگاه است و به همین خاطر با فتنه‌انگیزی و تخریب ولایت به خصوص در ماه‌های اخیر، نقطه قوت ایران را نشانه گرفتند.

 

وی تضعیف رهبر انقلاب را به معنای تضعیف ایران دانست و افزود: به همین خاطر جامعه دانشگاهی وظیفه ملی و شرعی دارد که با جهاد تبیین به مقابله با این فتنه‌انگیزی‌ها بپردازد.

 

خزل‌پور با اشاره به کارنامه درخشان امام خامنه‌ای،خاطرنشان کرد: امروز بهترین پاسخ به دشمنی دشمنان و فتنه‌انگیزی فتنه‌گران و بدخواهان، انعکاس کارنامه درخشان ایشان برای مردم و به خصوص جوانان و دانشجویان است.

 

وی رهبر انقلاب را یک نبوغ بزرگ و شخصیتی چند بعدی در تاریخ ایران خواند و گفت: ایشان هم یک رهبر سیاسی در اداره کشور و هم یک تئوریسین، نظریه‌پرداز و روشنفکر بزرگ است.

 

رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی به ویژگی‌های شاخص و برجسته رهبر انقلاب پرداخت و گفت: پاکدستی، ساده‌زیستی و عدالت محوری ویژگی مهم رهبری است که می‌توان به عنوان الگویی برای رهبران جهان باشد.

 

وی تصریح کرد: استقلال ایران و است استقرار بزرگ‌ترین نظام مردم‌سالاری دینی در منطقه غرب آسیا و افزایش بی‌سابقه عمق استراتژیک ایران را به واسطه وجود شخصیت بزرگی چون رهبر اقلاب داریم،

 

خزل‌پور اوج هنر امام خامنه‌ای را در تدوین یک راهبرد منطقه ای قدرتمند در قالب محور مقاومت خواند و گفت: امروز حجم عظیمی از فعالیت‌های عمرانی، علمی و آموزشی که در کشور انجام شده ، به خاطر نقش مهم رهبری در توسعه دانشگاه‌ها است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal