آخرین اخبار

23. آذر 1400 - 23:50   |   کد مطلب: 40866
رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان همدان از برگزاری امتحانات پایانی دانش آموزان در نیم‌سال اول سالتحصیلی از ۴ تا ۲۹ دی ماه خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، حمید رضا بابایی,رئیس اداره سنجش  آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد:در دو سال اخیر، شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان موجب تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی شده است، اما بر اساس تدابیری که برای تداوم آموزش دانش آموزان در نظر گرفته شده بود، دانش آموزان در مدت این تعطیلات با پیگیری دروس خود از طریق تلویزیون و شبکه‌های مجازی مانند برنامه شاد، در ارزشیابی پایان ترم که در مناطق مختلف و برای هر کدام از مقاطع به شکل متفاوت برگزار شد، شرکت کردند.

 

 

او ادامه داد: با توجه به این که تصمیم وزارت آموزش و پرورش مبنی بر حضوری شدن مدارس در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ در بسیاری از نقاط کشور است، اکنون با این پرسش مواجه هستیم که امتحانات پایان ترم در نوبت اول امسال به چه شکل برگزار خواهند شد؟

 

 

رئیس اداره سنجش  آموزش و پرورش استان همدان گفت:بر اساس آخرین شیوه نامه منتشر شده در مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی، برنامه ریزی برای ارزشیابی دانش آموزان دوره روزانه و متوسطه اول و دوم با رعایت شیوه نامه‌ها و به شکل حضوری خواهد بود.

 

 

بابایی اظهار کرد: اگر دانش آموزان با شرایط خاص امکان حضور فیزیکی در مدارس روزانه به علت وضعیت قرمز کرونا را نداشته باشند، ارزشیابی آن‌ها بر اساس شیوه نامه پیشرفت تحصیلی تربیتی دوره‌های تحصیلی در زمان شیوع بیماری کرونا انجام می‌شود.

 

 

استان همدان بیش از ۳۰۰ هزار دانش آموز دارد که نیمی از آن‌ها ابتدایی و بقیه متوسطه اول و دوم هستند.

باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal