آخرین اخبار

24. دى 1400 - 16:53   |   کد مطلب: 41151
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با اشاره به وجود دو حوزه علمیه در اسدآباد، گفت: مردم فرزندانشان را به سمت حوزه رغبت و تشویق کنند. همچنانکه در صنعت مهندس، ادب و تربیت معلم می‌خواهیم، در بحث دین و دینداری هم نیاز به متخص و مبلغ داریم.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با تأکید بر رعایت تقوای الهی به روایاتی از بحارالانوار از ائمه اطهار ع پرداخت و اظهار کرد: انسان باید متعهد، متدین، مقید باشد.

 

وی بااشاره به سالروز انتصاب رهبر انقلاب به عنوان امام جمعه شهر تهران سال ۵۸، گفت: یکی از مهمترین و پرثمرترین خطبه ها از سوی رهبر انقلاب قرائت شده که فضاعت و بلاغت و شجاعت در خود داشته است.

امام جمعه اسدآباد بر تکریم مادران و همسران شهدا تأکید کرد.

وی با اشاره به وجود دو حوزه علمیه در اسدآباد، گفت: مردم فرزندانشان را به سمت حوزه رغبت و تشویق کنند. همچنانکه در صنعت مهندس، ادب و تربیت معلم می‌خواهیم، در بحث دین و دینداری هم نیاز به متخص و مبلغ داریم.

 

حسینی‌مجد حقوق و شهریه طلاب جوابگوی کرایه خانه آنان هم نیست، افزود: باید فرصتی به دولت داده شود، هنوز این دولت نتوانسته بر امور مسلط شود، مشکلات عدیده ای فراهم است که باید همه این دولت را درک کنند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal