آخرین اخبار

1. بهمن 1400 - 17:56   |   کد مطلب: 41220
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد گفت: اینکه انسان فرصت طلبی کند با احتکار موجب کمبود جنس در بازار و گرانی آن شود ، یک نوع کلاهبرداری است.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر در 1 اول بهمن بااشاره به اینکه از مصادیق عمل به تقوا دوری از احتکار است، اظهار کرد: اینکه انسان فرصت طلبی کند با احتکار موجب کمبود جنس در بازار و گرانی آن شود ، یک نوع کلاهبرداری است.

 

 

وی بااشاره به فرمایش پیامبر اکرم(ص)، گفت: ایشان فرمود که اگر کسی در بازار مسلمین دست به احتکار بزند، همانند کسی است که قرآن را انکار کند.

 

 

امام جمعه اسدآباد در ادامه بااشاره به سالروز میلاد بی بی دو عالم، همسر شیر خدا، دخت نبی اکرم(ص)، حضرت فاطمه(س) به عنوان روز مادر و زن و تبریک این ایام، گفت: ایشان برای هدایت زنان و مادران در مسیر تربیت فرزندان و همسرداری یک الگوی کامل است. او برخوردار از تمام کمالات است.

 

 

وی با تأکید قدرشناسی از مادران، گفت: دست مادران را ببوسید، پرستارش باشید، نسبت به آنان دل نگرانی داشته باشید، دغدغه مند به او باشید. نسبت به والدین فروتنی داشته باشید.

 

 

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد بااشاه به اینکه متأسفانه امرذوز بسیاری از ارزشهای انقلاب تحریف می‌شود، افزود: یکی از کار و هدف دشمن این است که به جایگاه ولایت فقیه که در امام خمینی ره خلاصه می‌شد، به انحراف بکشاند، نیاز است خصوصیات امام ره را مرور کنید.

 

 

وی تأکید کرد: امام خمینی ره به نظام اسلامی روشنی بخشید، پیامبرگونه و با حمایت ملت وارد جامعه شد.

 

 

امام جمعه اسدآباد با اشاره به سفر رئیس جمهور به روسیه گفت: دو نفر در کاخ کرملین نماز خواندند، یکی سردار دلها و یکی هم آقای رئیسی، و اگر این سفر هیچ دستاوردی نداشته باشد این نماز خود یک دستاورد بزرگ معنوی است چرا که در مرکز کفر اقامه شد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal