آخرین اخبار

23. بهمن 1400 - 13:20   |   کد مطلب: 41441
استاندار همدان گفت: کلاس‌های درسی در همه مقاطع تحصیلی استان همدان تا پایان بهمن ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت کرونا در همدان، با بیان اینکه وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان از میانگین کشوری پایین‌تر است، اظهار داشت: مراسم اعتکاف در شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی برگزار نمی‌شود.

 

 

وی افزود: مراسم‌ اعتکاف در شهرهای با وضعیت نارنجی و زرد، با ظرفیت 20 درصد برگزار می‌شود‌.استاندار همدان تصریح کرد:  رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و تزریق دز سوم واکسن کرونا، برای همه کارمندان دستگاه‌های اجرایی، اصناف و بازاریان الزامی است.

 

 

قاسمی فرزاد افزود: آموزش یا اقناع‌سازی مقابله با کرونا، تزریق دُز سوم واکسن، فاصله‌گذاری و زدن ماسک در دستور‌ کار قرار گیرد.

 

 

وی اظهار داشت: تالارها و رستوران‌ها در شهرهای با وضعیت قرمز تعطیل و به‌صورت بیرون‌بر، و در وضعیت نارنجی و زرد با ظرفیت 20 درصد مجاز به فعالیت هستند.

 

 

استاندار همدان تصریح کرد: برای حفظ سلامتی دانش‌آموزان، کلاس‌های درسی همه مقاطع  تحصیلی تا پایان بهمن ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود. 

 

 

قاسمی‌فرزاد گفت: خانم‌های کارمند دارای فرزندان زیر 6 سال، تا پایان بهمن‌ماه دورکاری کنند.

 

 

وی اظهار داشت: شهرداری در راستای مدیریت ناوگان حمل‌و‌نقل شهری خود با توجه با مصوبات ستاد استانی مدیریت کرونا اقدامات لازم‌ را انجام‌ دهد‌.

 

 

استاندار همدان گفت: تمهیدات لازم در راستای کنترل و نظارت بر آسایشگاه‌ها، خانه سالمندان، ندامت‌گاه‌ها و سایر مراکز انجام شود.

 

 

قاسمی فرزاد افزود: فعالیت سالن‌های ورزشی در شهرهای با وضعیت قرمز تعطیل و در وضعیت زرد و نارنجی با 20 درصد ظرفیت مجاز است. 

 

 

وی با تاکید بر اینکه مصوبات ستاد استانی لازم‌الاجرا است، عنوان کرد: تیم‌های نظارتی، بازرسی‌های خود را تشدید کنند.

 

 

 

 

استاندار همدان تاکید کرد: به شهروندان استان توصیه می‌شود، دز سوم کرونا را جدی گرفته و برای دریافت آن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal