آخرین اخبار

25. بهمن 1400 - 13:55   |   کد مطلب: 41462
با مرگ یک بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونا در استان همدان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۱۸۲ نفر رسیده است.

به گزارش آوای سیدجمال، بنا به گفته ستاد اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، با شناسایی ۳۲۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۳۱ هزار و ۸۱۹ و بیماران سرپایی مثبت به ۱۰۸ هزار و ۴۳۴ نفر رسید.

 

همچنین تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته چهارهزار و ۸۶۹ مورد بود که از این تعداد ۳۲۸ بیمار جدید شناسایی شدند که ۲۷۰ نفر از آن‌ها سرپایی مداوا و ۵۸ نفر بستری شدند.

 

 

 ۲۱ بیمار مبتلا به کرونا نیز در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی استان بستری شدند و هم اینک مجموع بیماران بستری مشکوک و قطعی در بیمارستان‌های استان همدان به ۴۸۶ نفر رسیده است.

 

 

در حال حاضر نیز شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۷۱۱، بهار یک هزار و ۵۸۶، تویسرکان یک هزار و ۶۳۰، رزن یک هزار و ۲۷۴، درگزین ۴۲۷، فامنین ۴۲۶ و کبودرآهنگ یک هزار و ۵۸۴ نفر است.

 

 

همچنین تاکنون پنج هزار و ۹۳۲ نفر در ملایر، چهار هزار و ۲۲۱ نفر در نهاوند و ۱۲ هزار و ۳۲۹ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

 

 

براساس اخرین اعلام وزارت بهداشت از وضعیت رنگ بندی کرونایی ۱۰ شهرستان استان همدان، «همدان، اسدآباد، درگزین و رزن» در وضعیت قرمز، «کبودرآهنگ، ملایر و تویسرکان» در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های «نهاوند، فامنین و بهار» نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal