آخرین اخبار

5. ارديبهشت 1401 - 16:38   |   کد مطلب: 42049
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان گفت: ۲ هزار و ۱۵۹ نفر در این استان بیمه بیکاری دریافت می کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، یوسف شعبانی، در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک فرارسیدن هفته کارگر و اشاره به برنامه تدوین شده برای روزهای ۵ الی ۱۱ اردیبهشت، اظهار کرد: تغییری در سیاست‌گذاری‌های گزارش‌نویسی‌هایمان قرار خواهیم داد و از این به بعد صرفاً ملاکمان آمار و ارقام نخواهد بود و این موضوع را می‌دانیم که نابسامانی در ارائه گزارش‌های آماری وجود دارد.

وی در رابطه با برنامه‌های ۵ تا ۱۱ اردیبهشت‌ماه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان،گفت: از ۵ تا ۱۱ اردیبهشت‌ماه هر روز برنامه‌های جداگانه‌ای هم‌چون تجدید میثاق تشکل‌های کارگری با امام، رهبری و آرمان‌های شهدا خواهیم داشت و به دیدار نماینده ولی فقیه خواهیم رفت و مراسم غباررویی شهدا را نیز در نظر گرفته‌ایم؛ از ۳۵ نفر از غسال‌ها و کارکنان حاضر در گلزار شهدا با اهدای گل، لوح و پیوست برای اولین بار تقدیر خواهیم کرد.

شعبانی ادامه داد: نشست اعضای ستاد برگزاری مراسم روز کارگر را با اندیشه ورزان بسیج کارگری برگزار خواهیم کرد و به دیدار خانواده شهدای کارگران می‌رویم و مراسم ویژه‌ای برای روز بسیج کارگری در نظر خواهیم گرفت.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان حضور گسترده جامعه کارگری و کارفرمایی در مراسم راهپیمایی روز قدس و نماز عبادی سیاسی جمعه را دیگر برنامه این اداره دانست و اظهار کرد: تحکیم و تجلیل از بازنشستگان تامین اجتماعی و افتتاح مرکز مشاوره برای جامعه کارگری و هم‌چنین برگزاری مراسم در روز جهانی کارگر و نمایان کردن تمدن نوین اسلامی و تجلیل شهروندان از جامعه کارگری استان و برگزاری مسابقات ورزشی، فوتسال در سالن مجموعه ورزشی مدرس و مجموعه های ورزشی شهرستان از دیگر برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و ورزشی ما در این هفته خواهد بود.

شعبانی افزود: ۲۵۶ هزار و ۴۵۰ نفر در استان همدان بیمه شده تامین اجتماعی هستند که ۱۳۸ هزار و ۳۶۰ نفر بیمه شده اجباری، ۲۲ هزار و ۹۲۱ نفر کارگر ساختمانی و مابقی مشاغل آزاد و اختیاری هستند.

وی اظهار داشت: در استان همدان ۲۴ هزار و ۲۵۱ کارگاه مشمول بیمه تامین اجتماعی وجود دارد که استان همدان ۱.۹ درصد از سهم کشور را به خود اختصاص داده است.

شعبانی خاطرنشان کرد: از این تعداد کارگاه یک هزار و ۷۷۳ کارگاه ۶ تا ۱۰ نفره، یک هزار و ۶۸۰ کارگاه ۱۱ تا ۵۰ نفره و ۴۰۳ کارگاه ۵۰ نفر به بالا هستند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal