آخرین اخبار

26. ارديبهشت 1401 - 18:35   |   کد مطلب: 42241
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، تمامی شهرستان‌های استان در وضعیت زرد و آبی کرونایی قرار دارند.

به گزارش آوای سیدجمال، محمد مهدی مجذوبی افزود: در وضعیت زرد کرونایی و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، می‌توان از ۷۰ درصد ظرفیت اماکن برای حضور افراد و برگزاری مراسم و مجالس مذهبی استفاده کرد.

او می گوید: با وجود روند کاهشی شیوع کرونا در کشور ، متاسفانه رعایت شیوه نامه های بهداشت کاهش یافته است و برخی معتقدند به علت تزریق واکسن کرونا دیگر به این ویروس مبتلا نمی‌شوند بنابراین  و برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی کوتاهی می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: میزان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این استان ۴۶/۵ درصد و حدود ۲ درصد از پایین‌تر نرم کشوری است.

به گفته وی، از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، شهرستان‌های اسدآباد، رزن، درگزین، ملایر و بهار در وضع آبی کرونایی و دیگر شهرستان‌ها در وضع زرد کرونایی قرار دارند.

مجذوبی گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲ هزار و ۴۷۸ مورد بوده است.

با شناسایی ۲۳ بیمار بستری جدید مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا، شمار بیماران بستری در بیمارستان‌های استان همدان به ۱۴۶ نفر رسید.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal