آخرین اخبار

28. خرداد 1401 - 11:30   |   کد مطلب: 42521
یک شهروند به دنبال بی توجهی مسئولان نسبت به مقبره شهید حمیدرضا ترابی و 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس آرمیده در پارک جنگلی(شهید مدنی)، خطاب به آنان نوشت: انتظارمان از مسئولان مربوطه این است که به عنوان یک پروژه عمرانی و یا خدایی ناکرده یک پروژه اضافی به مقبره شهدای گمنام نگاه نکنند، بلکه مقبره شهدای گمنام ظرفیت بسیار خوبی برای انجام کارهای فرهنگی دارد، خصوصا اینکه در مکانی واقع شده که مسافرین زیادی هم برای استراحت در این مکان توقف می‌کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، یک شهروند اسدآبادی با ارسال پیامی به این رسانه از بی توجهی مسئولان به موضوع یادمان شهدای ورودی شهر اسدآباد اشاره کرده و خواستار توجه به این موضوع به عنوان یک ظرفیت فرهنگی شده است.

در این پیام مردمی آمده است:

"با سلام و احترام، در ۲۶ خرداد ماه سال ۱۳۹۱ ، پیکر مطهر ۳ شهید گمنام دفاع مقدس در پارک جنگلی(شهید مدنی) شهرمان مظلومانه در خاک آرمیدند ...

ده سال از تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام عزیز شهرمان می گذرد ، ولی متاسفانه  تکمیل مقبره این شهدای گرانقدر مورد توجه جدی مسئولان امر قرار نگرفته است، شهدای گمنامی که همچنان گمنامی بر مقبره شان نمایان است!

انتظارمان از مسئولان مربوطه اینست که به عنوان یک پروژه عمرانی و یا خدایی ناکرده یک پروژه اضافی به مقبره شهدای گمنام نگاه نکنید، بلکه مقبره شهدای گمنام ظرفیت بسیار خوبی برای انجام کارهای فرهنگی دارد، خصوصا اینکه در مکانی واقع شده است که مسافرین زیادی هم برای استراحت در این مکان(پارک جنگلی) توقف می کنند...

تهاجم فرهنگی غرب بر کسی پوشیده نیست، ولی با وجود این نگرانی ها کم کاری فرهنگی جای تامل دارد!

شهدا نیازی به ما ندارند ، با لحاظ کردن مسائل و دغدغه های فرهنگی این ماییم که به شهدا نیاز داریم، ضمن اینکه لازم است حرمت شهدا حفظ شود...

لذا از مسئولان محترم شهرستان خواهشمندم توجه و اهتمام بیشتر و بیش از پیش ، نسبت به تکمیل مقبره شهدای گمنام واقع در پارک جنگلی داشته باشند.

استفاده از جالیز و یا بتن ریزی (بتن رنگی و قالبی) برای سنگ فرش آن ، روشنایی مناسب و آب شرب بهداشتی(جهت وضو و شرب) پیشنهاد می گردد.  

در طول این سالیان بزرگوارانی پیگیر این مسئله بوده اند، و اخیرا هم تعدادی از دوستان دغدغه مند درخواست پیگیری تکمیل یادمان شهدا و طرح آن در فضای مجازی را داشتند. ان شاء الله در کنار طرح موارد دیگر پیگیر این #مطالبه_به_حق از مسئولان محترم شهرستان هم خواهیم بود."

البته بارها موضوع یادمان شهدای گمنام اسدآباد در ورودی شهر از سوی این رسانه مطالبه شده است اما مسئولان بی توجه از کنار این موضوع می گذرند، هرزگاهی در ابتدای سخنان در حد حرف توجه به شهدا شنیده می شود و بس! اگر چه این موضوع از سال 91 ازهمه شهرداران مطالبه شده و بی توجه به آن بوده اند، انتظار می رود آقای دالوند شهردار جدید این شهر به این مسئله توجه ویژه کند.  

 انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal