آخرین اخبار

12. تير 1401 - 19:35   |   کد مطلب: 42671
استاندار همدان با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب در ادارات و دستگاه‌های دولتی، اهمیت دوچندان دارد گفت: در زمینه امر به معروف باید مباحث را در سطوح کارشناسی و علمی پیگیری کنیم.

به گزارش آوای سیدجمال، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در جلسه فصلی اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با بیان اینکه موضوع امر به معروف باید به یک ارزش و دغدغه اجتماعی و عمومی تبدیل شود اظهار کرد: این فریضه فراموش شده باید به فرهنگ جاری و ساری در جامعه تبدیل شود. 

وی با بیان اینکه روش‌های ایجابی و اقناعی در راستای امر به معروف و نهی از منکر یقینا اولویت و ارجحیت دارد گفت: ورود وزیر کشور به موضوع عفاف و حجاب، نشاندهنده اهمیت این امر در شرایط کنونی کشور است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه وضعیت حجاب در کشور و استان، نسبت به وضعیت ایده‌آل آن، فاصله زیادی دارد گفت: موضوع عفاف و حجاب در ادارات و دستگاه‌های دولتی، اهمیت دوچندان دارد.

وی با تأکید بر اینکه علاوه بر حجاب که نمود ظاهری دارد، عفاف نیز باید به عنوان یک حالت درونی، مورد توجه قرار گیرد اظهار کرد: در زمینه امر به معروف و نهی از منکر ضرورتا باید مباحث را در سطوح کارشناسی و علمی پیگیری کنیم.

قاسمی‌فرزاد گفت: ضرورت مشارکت حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها در‌ عرصه امر به معروف و نهی از منکر احساس می‌شود. 

وی با بیان اینکه رواج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، بسیاری از معضلات اجتماعی را با شکل پیشگیرانه برطرف خواهد کرد اظهار کرد: در مقوله امر به معروف و نهی از منکر، باید به جوانان مومن، متدین، دغدغه‌مند، انقلابی و مطلع نسبت به مسائل کارشناسی و علمی میدان داد. 

استاندار همدان اظهار کرد: آمادگی کامل در راستای هر گونه همکاری موثر با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان را داریم.

فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal