آخرین اخبار

10. شهريور 1401 - 11:21   |   کد مطلب: 43171
حسینعلی شرکایی گفت: در سفر رئیس جمهور به استان همدان از طرح های نیمه تمام بالای 95 درصد پیشرفت فیزیکی 20 طرح معرفی کرده بودیم که برای ما 270 میلیارد تومان اعتبار تصویب شد.

به گزارش آوای سیدجمال، حسینعلی شرکایی، فرماندار اسدآباد در گفتگوی ویژه خبری در صداوسیمای همدان با اشاره به پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی شده اسدآباد در طول هفته دولت، اظهار کرد که 95 پروژه در هفته دولت در این شهرستان افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی آنها آغاز شده است که مجموعا" 215 میلیارد و 796 میلیون اعتبار برای آن هزینه شده است که از این 95 طرح 85 طرح افتتاح و مابقی عملیات اجرایی آها آغاز شده است.
وی گفت: با افتتاح این 85 طرح هزار و 200 نفر اشتغال داشته است.

وی گفت: در سفر رئیس جمهور به استان همدان از طرح های نیمه تمام بالای 95 درصد پیشرفت فیزیکی 20 طرح معرفی کرده بودیم که برای ما 270 میلیارد تومان اعتبار تصویب شد.

وی گفت: طرح کنارگذر اسدآباد یکی از طرح های مورد نظر برای افتتاح در هفته دولت بود که به دلیل نواقص خیلی کوچک ما اجازه افتتاح ندادیم ، تقریبا" 95 درصد کار انجام شده و مورد تأیید پلیس راه نبود آن را از لیست افتاحییه حذف کردیم که تا قبل از اربعین با رفع نواقص به زیر بار ترافیکی ببریم.

وی گفت: برنامه های دولت در حوزه های گردشگری، کشاورزی، صنعتی، خدمات در طرح آمایش در ظر گرفته اند که ما کارخانجات بزرگ فعالی در اسدآباد داریم .

البته اگرچه فرماندار به این موضوع اشاره نکرده است که کدام 20 طرح دارای اعتبار از سفر رئیس جمهور شدند، انتظار می رود این موارد را برای اطلاع عموم مردم به صورت تفکیک شده از طریق رسانه ها اعلام کنند.

 
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal