آخرین اخبار

11. آبان 1401 - 21:44   |   کد مطلب: 43546
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد:
عامل انتشار کلیپ تهدیدآمیز در اسدآباد دستگیر شد
سرهنگ افشین یاری از دستگیری سریع فردی ۳۳ ساله که با انتشار کلیپی تهدیدآمیز با مضمون تشویش اذهان عمومی درپیج اینستاگرامی خود نموده بود خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ افشین یاری، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به انتشار کلیپی با موضوع تهدید علیه امنیت ملی،وهمچنین عرض اندام شخصی با سلاح گرم و سرد در پیج اینستاگرام خود در شب گذشته، اظهار کرد: عامل انتشار این کلیپ تهدیدآمیز که مردی ۳۳ ساله اهل و ساکن شهرستان اسدآباد است، در دستور کار پلیس قرار گرفت و دستگیر شد.

وی افزود: با شناسایی محل مخفیگاه متهم که از فرط ترس در یکی از شهرستانهای همجوار مخفی شده بود بلافاصله اکیپی از عوامل انتظامی شهرستان با محوریت پلیس اطلاعات و با همکاری کارکنان سپاه ناحیه اسدآباد با اخذ نیابت قضایی به آدرس مورد نظر مراجعه کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد ادامه داد: نامبرده که فردی معتاد به مواد مخدر از نوع صنعتی است، در یک اقدام ضربتی دستگیر و به شهرستان منتقل شد و تحت الحفظ جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با هشدار به افراد شرور، بذهکار و معلوم الحال که فعالیت مجرمانه آنها در بستر فضای مجازی از چشمان تیز بین پلیس بدور نخواهد ماند گفت: این چنین اعمال و رفتار مجازات سنگینی در پی خواهد داشت.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal