آخرین اخبار

12. مرداد 1402 - 9:44   |   کد مطلب: 45719
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد:
قاتل طماع در اسدآباد دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری قاتل مردی که اواخر هفته گذشته در منزل خود به قتل رسیده بود ،خبر داد وگفت: قاتل با قرار مناسبت روانه زندان مرکزی همدان شد.

به گزارش آوای سیدجمال، افشین یاری گفت: اواخر هفته گذشته درپی اعلام مرکز پیام شهرستان مبنی بر وقوع یک فقره مرگ مشکوک در سطح محلات شهر، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد افزود: سریعا" عوامل گشت کلانتری ۱۲جانبازان  جهت بررسی موضوع به آدرس اعلامی عزیمت، مشاهده شد مردی حدودا"۵۰ ساله از نواحی سر و بدن مجروح و به علت خونریزی شدید فوت کرده است.

وی  ادامه داد: ماموران کلانتری با حفظ صحنه و دعوت از قاضی کشیک و عوامل پلیس آگاهی، با حضور آنان اقدامات قضایی و قانونی لازم انجام و جسد به پزشکی قانونی و سردخانه منتقل شد.

 

یاری با اشاره به انجام کار اطلاعاتی گسترده واقدامات فنی، خاطرنشان کرد: سرانجام ماموران پلیس آگاهی به فردی که با وی مراوده داشت مظنون وبا هماهنگی مراجع قضایی موفق به دستگیری نامبرده شدند که وی پس از مواجهه با شواهد و قرائن موجود، نهایتا لب به اعتراف گشود.

وی افزود: بااشاره به انگیزه قاتل که طمع به اشیای با ارزش  مقتول عنوان شده، یادآور شد: نامبرده به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی و سپس با قرار مناسبت روانه زندان مرکزی همدان شد.
انتهای پیام/د
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal