آخرین اخبار

17. آذر 1401 - 21:47   |   کد مطلب: 43877
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد خبر داد:
دستگیری عامل تعرض به تریلرها و کامیون‌های عبوری در اسدآباد
سرهنگ افشین یاری از دستگیری فردی حدودا ۴۰ ساله که شب گذشته اقدام به سنگ پرانی به سمت کامیون های عبوری در محور اصلی کرده بود، خبر داد.

سرهنگ افشین یاری،  فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال از دستگیری عامل تعرض به  تریلرها و کامیون های عبوری در اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: در پی اخبار و اطلاعات واصله و همچنین فراخوان های موجود مبني بر اینکه افرادی مغرض و فریب خورده قصد داشته مانع تردد خودروهای  سنگین در سطح محور های مواصلاتی  شهرستان شوند رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

وی افزود: به منظور ایجاد بستری امن برای تردد این قشر از رانندگان زحمتکش و همچنین شناسایی و دستگیری مرتکبین احتمالی گشت های  شبانه روزی محسوس و نامحسوس راه اندازی و تمامی محورها تحت کنترل قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد ادامه داد: شب گذشته ماموران پاسگاه انتظامی جنت آباد در حین گشت زنی مشاهده نکردند فردی با یک دستگاه تاکسی اقدام به سنگ پرانی به سمت تریلرها و کامیون های عبوری می کند که راننده تاکسی با مشاهده ماموران به سمت زمين‌های کشاورزی حوالی متواری و پس از طی مسافتی توقف کرد.

 

وی با اشاره به دستگیری راننده و توقیف خودرو، گفت: محرز شد که تاکسی مذکور دارای سابقه سرقت از شهرستان همدان است که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی وبا قرار مناسبت روانه زندان همدان شد.

یاری با اشاره به توقیف ۳ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف و دستگیری ۹ نفر از مرتبطین این موضوع در سطح محور های مواصلاتی سطح شهرستان، امنیت مردم و تردد ایمن آنان رادر جاده ها خط قرمز پلیس برشمرد واز مردم خواست گزارش های خود را دراین رابطه در اسرع وقت به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal