آخرین اخبار

22. آبان 1401 - 23:47   |   کد مطلب: 43640
فرماندار نهاوند گفت: آرد این شهرستان به علت داشتن گلوتن بهترین و با کیفیت ترین نوع آرد استان همدان است و اولویت استفاده از این آرد با نانوایی ها و برای مردم نهاوند است.

به گزارش آوای سیدجمال، ضرغام احمدوند در جلسه شورای آرد و نان این شهرستان اظهار داشت: نظارت بر کیفیت نان در نانوایی‌ های شهرستان باید در راستای حفظ سلامت شهروندان به‌طور جدی در دستور کار بازرسان قرار بگیرد.
وی اظهار داشت: باید با نانوایی‌ هایی که با عدم رعایت موارد بهداشتی سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازند و نان بی کیفیت به دست مردم می رسانند برخورد قانونی شود.
احمدوند افزود: با جدیت در بحث نان ورود پیدا میکنیم و هیچ گونه مماشاتی با ادارات مربوطه در مورد بازرسی و نظارت در حوزه نان نداریم و باید به صورت جدی به وظایف خود عمل کنند.
وی ادامه داد: دستگاه های مربوطه  باید هفته ای دو بار گزارش عملکرد خود را به فرمانداری اعلام کنند و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد مردم باید در بحث نان رضایتمندی کامل داشته باشند.
فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه دو اکیپ نظارتی صبح و عصر بر روند کار نانوایی های سطح شهر نظارت می کنند، افزود: نانوایان روستاها موظفند از طریق بنر به مردم اطلاع رسانی کنند که نان تنها از طریق کارت عابر فروخته می شود و بدون کارت امکان پذیر نیست.
وی گفت: بازرسین باید در طول روز علاوه بر روند کیفیت آرد و نان به استفاده از دستگاههای کارت خوان نانوایی ها نیز نظارت داشته باشند.
فرماندار نهاوند بیان داشت: سهمیه آرد نانوایی های با تراکنش کم به نانوایی‌های با تراکنش بالا اختصاص داده شود چرا که در صورت عدم استفاده از سهمیه شهرستان، آرد مازاد به شهرستان های دیگر اختصاص داده می شود.
احمدوند افزود: نانوایی های سطح شهر و روستا باید نان را فقط با کارت به مردم عرضه کنند و هیچ یک از نانوایی ها حق دریافت پول نقد از مردم را ندارند.
وی گفت: آرد نهاوند به علت داشتن گلوتن بهترین و با کیفیت ترین نوع آرد استان همدان است و اولویت استفاده از این آرد با نانوایی ها و برای مردم نهاوند است.
فرماندار نهاوند در خاتمه با اشاره به کمبود نیروی بازرسی در شهرستان گفت: علیرغم کمبود نیروی انسانی اما بازرسان در مهرماه سه نانوایی متخلف را به تعزیرات حکومتی معرفی کردند و با متخلفین برخورد قانونی شد./عصر همدان
انتهای پیام/
 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal