آخرین اخبار

25. آبان 1401 - 11:13   |   کد مطلب: 43665
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از ورود سامانه بارشی به استان خبر داد و گفت: از روز چهارشنبه بعدازظهر بارش‌هایی را در سطح استان داریم همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته، همدان سردترین مرکز استان کشور بوده است.

به گزارش آوای سیدجمال، روح‌الله زاهدی در گفت‌وگو با ایسنا، پیرامون وضعیت جوی در استان، توضیح داد: از بعدازظهر روز چهارشنبه ۲۵ آبان‌ماه، شاهد افزایش ابرناکی در آسمان استان هستیم و همین موضوع باعث می‌شود تا بارش‌هایی همراه با وزش باد داشته باشیم.

وی با بیان اینکه این بارش‌ها در مناطق جنوبی و مرکزی استان است، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم از یک تا ۱۰ میلی‌متر بارش داشته باشیم که میزان بارش‌ها در مرزهای جنوبی بیشتر است و هر چه به سمت مناطق مرکزی حرکت می‌کند، کاهش پیدا خواهد کرد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان ادامه داد: این بارش‌ها در دامنه کوه‌های الوند، مناطق غربی و تویسرکان نیز وضعیت بهتری نسبت به سایر مکان‌ها دارد.

وی خاطرنشان کرد: اغلب بارش‌ها مربوط به امروز(چهارشنبه) بعدازظهر و شب است، روزهای پنج‌شنبه و جمعه بارش‌های خیلی کمی خواهیم داشت، پس از آن سامانه بارشی از استان خارج می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم افزایش دما داشته باشیم.

زاهدی با اشاره اینکه امروز روز سردی را شروع کردیم، گفت: شهر همدان با منفی ۵ درجه سلسیوس سردترین مرکز استان در کشور بود اما با ورود سامانه بارشی دمای هوا افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه تغییرات دمای هوای شهر همدان طی ۲۴ ساعت گذشته منفی ۵ و ۱۵ درجه سلسیوس بوده است، مطرح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با منفی ۷ درجه به عنوان سردترین و اسدآباد با ۱۷ درجه به عنوان گرم‌ترین نقاط استان گزارش شدند.

انتهای پیام
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal