آخرین اخبار

21. فروردين 1402 - 22:28   |   کد مطلب: 44711
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: یک سامانه بارشی از روز /سه‌شنبه/ وارد استان می‌شود و با بارش باران در بیشتر نقاط استان فعالیت می‌کند که هواشناسی در این باره هشدار زرد صادر کرده است.

به گزارش آوای سیدجمال، محمد حسن باقری شکیب گفت: بر اساس بررسی نقشه‌های ماهواره‌ای، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری تا ابری، همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

او با اشاره به اینکه یک سامانه بارشی از روز سه شنبه آسمان استان را فرا می‌گیرد، گفت: این سامانه از سمت غرب و دریای مدیترانه وارد استان می‌شود و در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه به صورت بارش باران در بیشتر نقاط استان به ویژه نیمه غربی فعالیت می‌کند.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته همدان، اسدآباد، نهاوند و قهاوند با ۲۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و رزن و بهار با چهار درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین مناطق استان بودند.

باقری شکیب گفت: دمای بیشینه هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن پنج درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

او گفت: کمینه دمای شهر همدان در امشب (دوشنبه شب) به هفت درجه سانتیگراد خواهد رسید

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

منبع ایرنا

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal