آخرین اخبار

19. آذر 1401 - 20:59   |   کد مطلب: 43894
رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان از کاهش قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: با افزایش عرضه مرغ در بازار قیمت به ۵۵ هزار تومان رسیده است.

به گزارش آوای سیدجمال، جواد عاشوری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه قیمت مرغ در بازار همدان کمتر از نرخ مصوب است، اظهار کرد: نرخ مصوب مرغ ۶۳ هزار تومان بوده اما به علت بالا رفتن تولید و عرضه قیمت توزیع ۵۰ هزار تومان و قیمت مصرف کننده ۵۵ هزار تومان است.

وی با بیان اینکه روزانه ۲۰۰ تن مرغ وارد بازار همدان می‌شود، تصریح کرد: میزان عرضه مرغ در بازار مناسب است و تا شب یلدا نیز تقاضا افزایش خواهد یافت بنابراین تا شب یلدا روزانه ۲۰۰ تن مرغ وارد بازار می‌شود.

عاشوری درباره افزایش قیمت تخم‌مرغ نیز بیان کرد: قیمت مصوب تخم مرغ از سوی دولت کیلویی ۴۵ هزار تومان اعلام شده و قیمت درب مرغداری نیز کیلویی ۴۱ هزار تومان است.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر بنک‌داران همدان تخم مرغ را به صورت کیلویی عرضه و به فروش می‌رسانند، یادآور شد: تخم مرغ در سطح بنک‌داری به صورت کیلویی عرضه می‌شود و در خواروبارفروشان نیز باید کیلویی باشد.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با بیان اینکه روزانه ۵۰ تا ۶۰ تن تخم مرغ وارد بازار همدان می‌شود، ادامه داد: عرضه تخم مرغ در بازار همدان خوب است و برای شب یلدا هیچ گونه کمبودی نخواهیم داشت.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal