آخرین اخبار

3. بهمن 1401 - 21:43   |   کد مطلب: 44240
دکتر حامد صفاری با بیان اینکه دانشجویان مسموم شده بر اثر مونوکسیدکربن در دو نوبت صبح و عصر به بیمارستان مراجعه کردند، گفت: در حال حاضر تعدادی از دانشجویان با حال مساعد از بیمارستان خارج شده‌اند و تعدادی هم در نوبت عصر مراجعه کرده بودند، تحت نظر قرار گرفته البته در بیمارستان بستری نیستند.

دکتر حامد صفاری، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، در خصوص مسمومیت دانشجویان دانشگاه سیدجمال، اظهار کرد: ساعت 8:43 دقیقه مسمومیت تعدادی دانشجو در خوابگاه با علائم مسمومیت از جمله سرگیجه و حالت تحول و سردرد به اورژانس 115 گزارش شده که بلافاصله با اطلاع به ریاست دانشکده، تیم بحران تشکیل و اقدامات لازم از سوی معاونت درمان اندیشیده شد.

 

وی با بیان اینکه دانشجویان مسموم شده در دو نوبت صبح و عصر به بیمارستان مراجعه کرده‌اند، افزود: اقدامات لازم پزشکی بر روی این دانشجویان انجام و گاز خون شریانی آنان اندازه گیری شد و هرکدام از آنها که دارای درد قفسه سینه بودند، نوار قلب گرفته شده و تحت نظر قرار گرفتند شده، تیم پشتیبانی به موقع وارد عمل شد.

 

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: در حال حاضر تعدادی از دانشجویان با حال مساعد از بیمارستان خارج شده‌اند و تعدادی هم در نوبت عصر مراجعه کرده بودند، تحت نظر قرار گرفته البته در بیمارستان بستری نیستند.

 

صفاری از رئیس دانشکده و کادر درمان اورژانس 115 و بیمارستان در راستای تلاش و اقدامات به موقع در درمان دانشجویان مسموم شده قدردانی کرد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal